Pomogliśmy Alicji uporządkować wizerunek jej marki, podkreślić korzyści, w tym jej magnetyczną osobowość, opracować trafną obietnicę marki oraz przygotować ofertę dopasowaną do problemów i przeszkód oraz pragnień i potrzeb klientek

Kim był klient?
// Alicja Kubacka - nauczycielka jogi, medytacji i sensoplastyki, dietetyczka
Kiedy?
// 2022
Ile to trwało?
// 3 miesiące

Co zrobiliśmy dla klienta?

// Elementy strategii marki osobistej, wypracowane w czasie warsztatów, obejmujące m.in.: analizę grup docelowych, wyróżnik ofertowy, obietnicę marki i jej pozycjonowanie

// Elementy strategii komunikacji marki osobistej obejmującej m.in.: dobór kanałów komunikacji oraz atrakcyjnych tematów i formatów

// Zaprojektowaliśmy logo oraz elementy identyfikacji wizualnej marki - kolory, krój pisma i stylistykę zdjęć

05092022-2005
Jakie zadanie postawiła przed nami Alicja?

Naszą rolą było spięcie rozproszonych aktywności Alicji w spójną markę, oddanie w słowie i obrazie nieoczywistych korzyści z jej usług i produktów dla klientek oraz podkreślenie wyróżników jej podejścia i magnetycznej osobowości.

Pani Samej Siebie

Marka Pani Samej Siebie zbiera różne aktywności Alicji, których wspólnym mianownikiem jest rozwój i praca z ciałem.
Różne produkty/ usługi takie jak szkolenia i warsztaty podnoszące kompetencje intra- i interdyscyplinarne, sesje jogi, medytacji oraz autorskie programy rozwoju osobistego spina obietnica marki - pomoc w odnalezieniu drogi ku harmonii, radości i przyjemności.

04092022-1235
Kompetencje marki i dowody jej wiarygodności

Marka czerpie inspirację z mądrości natury, w tym przyrody, w korzeniach, prehistorii oraz naukach przodków.
Podbudową dla praktyk Alicji jest filozofia buddyjska, Ajurweda (tradycyjna medycyna indyjska), Reiki (metoda uzdrawiania za pomocą energii życiowej), Nonviolent Communication oraz metoda Stuarta Shankera.

05092022-2007
04102022-1819
Propozycja wartości, obietnica oraz archetypy marki

Propozycja wartości dla klientek to równowaga/ harmonia/ pełnia, przyjemność, akceptacja i radość.
Archetypy marki - naturalne dla Alicji role - osadzają i utrwalają tak określoną propozycję wartości oraz obietnicę marki.

05092022-2012
05092022-2013
05092022-2011
05092022-2009
06092022-0930-kompresja
Logo marki

W sygnecie logo użyliśmy geometrycznej, nawiązującej symbolicznie do kwiatu lotosu mandali.
W logotypie wykorzystaliśmy nowoczesny font bezszeryfowy w wersji pochylonej (dla dodania dynamizmu).
Znak jest symetryczny, geometryczny, spójny i zrównoważony, co wprost nawiązuje do wartości marki i oddaje jej ton.

Kolory marki

Na pierwszoplanową barwę marki wybraliśmy kolor brązowy – ciepły, przywołujący skojarzenia z naturą, przyrodą – ziemią, drzewami, drewnem, ale też ciałem.
Kolorami uzupełniającymi uczyniliśmy kremowy/ ecru (kojarzony z przytulnością, czystością i beztroską) oraz jasny, pudrowy róż, przywołujący skojarzenia ze szczęściem, przyjaźnią, ciepłem i kobiecością.

07092022-0851
Zobacz wybrane REALIZACJE
dz-14-10-2020-js-6

Dobry Zarządca

20-10-2020-brait-1b

Brait

dobranasza-22-08-2020-2

Dobra Nasza

04052022-1110

Filka

07072022-2344

Maja Lose

24082022-1215

Agnieszka Ochnik