Pomogliśmy Alicji uporządkować wizerunek jej marki, podkreślić korzyści, w tym jej magnetyczną osobowość, opracować trafną obietnicę marki oraz przygotować ofertę dopasowaną do problemów i przeszkód oraz pragnień i potrzeb klientek

Kim był klient? 

// Alicja Kubacka - nauczycielka jogi, medytacji i sensoplastyki, dietetyczka

Kiedy?

// 2022

Ile to trwało?

// 3 miesiące

Co zrobiliśmy dla klienta?

// Elementy strategii marki osobistej, wypracowane w czasie warsztatów, obejmujące m.in.: analizę grup docelowych, wyróżnik ofertowy, obietnicę marki i jej pozycjonowanie

// Elementy strategii komunikacji marki osobistej obejmującej m.in.: dobór kanałów komunikacji oraz atrakcyjnych tematów i formatów

// Zaprojektowaliśmy logo oraz elementy identyfikacji wizualnej marki - kolory, krój pisma i stylistykę zdjęć

05092022-2005

Jakie zadanie postawiła przed nami Alicja?

Naszą rolą było spięcie rozproszonych aktywności Alicji w spójną markę, oddanie w słowie i obrazie nieoczywistych korzyści z jej usług i produktów dla klientek oraz podkreślenie wyróżników jej podejścia i magnetycznej osobowości.

Pani Samej Siebie

Marka Pani Samej Siebie zbiera różne aktywności Alicji, których wspólnym mianownikiem jest rozwój i praca z ciałem.
Różne produkty/ usługi takie jak sesje jogi, medytacji oraz autorskie programy rozwoju osobistego spina obietnica marki - pomoc w odnalezieniu drogi ku harmonii, radości i przyjemności.

 

04092022-1235

Kompetencje marki i dowody jej wiarygodności

Marka czerpie inspirację z mądrości natury, w tym przyrody, w korzeniach, prehistorii oraz naukach przodków.
Podbudową dla praktyk Alicji jest filozofia buddyjska, Ajurweda (tradycyjna medycyna indyjska), Reiki (metoda uzdrawiania za pomocą energii życiowej), Nonviolent Communication oraz metoda Stuarta Shankera.

05092022-2007
06092022-1207

Propozycja wartości, obietnica oraz archetypy marki

Propozycja wartości dla klientek to równowaga/ harmonia/ pełnia, przyjemność, akceptacja i radość.
Archetypy marki - naturalne dla Alicji role - osadzają i utrwalają tak określoną propozycję wartości oraz obietnicę marki.

05092022-2012
05092022-2013
05092022-2011
05092022-2009
06092022-0930-kompresja

Logo marki

W sygnecie logo użyliśmy geometrycznej, nawiązującej symbolicznie do kwiatu lotosu mandali.
W logotypie wykorzystaliśmy nowoczesny font bezszeryfowy w wersji pochylonej (dla dodania dynamizmu).
Znak jest symetryczny, geometryczny, spójny i zrównoważony, co wprost nawiązuje do wartości marki i oddaje jej ton.

Kolory marki

Na pierwszoplanową barwę marki wybraliśmy kolor brązowy – ciepły, przywołujący skojarzenia z naturą, przyrodą – ziemią, drzewami, drewnem, ale też ciałem.
Kolorami uzupełniającymi uczyniliśmy kremowy/ ecru (kojarzony z przytulnością, czystością i beztroską) oraz jasny, pudrowy róż, przywołujący skojarzenia ze szczęściem, przyjaźnią, ciepłem i kobiecością.

07092022-0851

Co o naszej pracy powiedział klient?

Pellentesque aliquet, elit vitae efficitur tristique, ante odio rhoncus sapien, vitae suscipit nisl magna vel nibh. Sed sed dolor nec nulla lacinia condimentum.

Aenean sit amet consectetur purus. Morbi placerat semper mollis. Phasellus a commodo ipsum.

Ut dignissim diam eu feugiat pretium. Cras vehicula aliquet eros. Suspendisse potenti.

Alicja Kubacka — właścicielka marki Pani Samej Siebie

Zobacz wybrane REALIZACJE

dz-14-10-2020-js-6

Dobry Zarządca

20-10-2020-brait-1b

Brait

dobranasza-22-08-2020-2

Dobra Nasza

04052022-1110

Filka

07072022-2344

Maja Lose

24082022-1215

Agnieszka Ochnik