Stworzyliśmy liczne marki produktowe Be Bright skupione wokół idei mądrej zabawy, uporządkowaliśmy ofertę, zbudowaliśmy atrakcyjne, angażujące światy przeżyć dla dzieci w oparciu o fabułę, grywalizację i edutainment

Kim był klient? 

// Brait — centrum edukacyjne

Kiedy?

// 2009-2010

Ile to trwało?

// 6 miesiecy

Co zrobiliśmy dla klienta?

// Opracowaliśmy strategię marek produktowych Be Bright

// Opracowaliśmy pozycjonowanie marek produktowych

// Wykonaliśmy projekty logotypów, identyfikacji wizualnych i key visuali (dla poszczególnych zajęć), łącznie ok. 15

// Wymyśliliśmy nazwy produktów

// Opracowaliśmy scenariusze dla ok. 200 zajęć

// Opracowaliśmy ok. 15 programów edukacyjnych/ ścieżek dydaktycznych, między innymi dla zajęć: Noc odkrywców (5 edycji), Innova Kids (6 edycji), The Construction (2 edycje), zajęć Camp Bright (15 edycji), Wesoła matematyka (2 edycje)

// Opracowaliśmy plan promocji sprzedaży

// Prowadziliśmy kampanię w Google i Facebook Ads

03102022-1554

Marki produktowe Be Bright

Wizję nowoczesnego punktu edukacyjnego założycieli marki Brait ufundowaliśmy w oparciu o liczne marki produktowe - zajęcia The Construction (rozwijające myślenie wynalazcze, umiejętności manualne i pracę w grupie zajęcia z użyciem klocków konstrukcyjnych), Noc odkrywców (zajęcia w stylu piżama-party z kreatywnymi zadaniami, konkurencjami i warsztatamami połączonymi z wieczorem filmowym z popcornem) oraz Innova Kids (zajęcia rozwijające kreatywność i wynalazczość dzieci, prowadzone w atmosferze twórczego zaangażowania, pracy projektowej i najlepszej zabawy).
04102022-1312
20-10-2020-8d
20-10-2020-brait-2
03102022-1646
20-10-2020-10
03102022-1643

Mądra zabawa dla jasnej przyszłości

Wyróżnikiem wszystkich produktów submarki Be Bright - czyli zajęć skierowanych do dzieci - była mądra zabawa. Zrealizowaliśmy w ich ramach kilkadziesiąt różnych programów, między innymi różnotematyczne Campy (półkolonie fabularne dla dzieci 8-12 lat), cykl zajęć Wesoła matematyka (grywalizowane zajęcia z matematyki w formule edutainmentu dla uczniów szkół podstawowych klas 4-6), zajęcia E-podwórko (internetową opiekę na dziećmi) i wiele innych.

18-10-2020-12
20-10-2020-brait-3a
20-10-2020-8a
20-10-2020-brait-4
20-10-2020-6a

Dla dzieciaków... wszystko!

Zadbaliśmy o to, by nadać odpowiedni wyraz świeżym pomysłom załogi Brait (na zajęcia dla dzieci). Wymyślaliśmy wpadające w ucho nazwy, łapiącą za serducho fabułę, scenariusze zajęć, a nawet mechaniki grywalizacyjne. Pomogliśmy zbudować bogate światy przeżyć z wciągającą fabułą i trzymającą w napięciu akcją, które pokochały dzieciaki.

20-10-2020-brait-5
03102022-1606

Wyróżniające doświadczenie, które trafiło do serc dzieciaków i rodziców

Submarka Be Brigt zaoferowała doświadczenie edukacyjne dla dzieci (i rodziców) nieobecne u lokalnych rywali. Efektem tego była ponadprzeciętna lojalność klientów (mierzona powtarzalnością udziału przez dziecko w kolejnych edycjach zajęć).

04102022-1302

Jakie były efekty naszych działań?

Klienci polubili markę i zaufali jej. Współczynnik klientów powracających wyniósł 29,5% - prawie co trzeci klient skorzystał z Campów, zajęć Innova Kids lub Nocy odkrywców po raz kolejny w okresie 1,5 roku. Zajęcia te były często polecane przez rodziców - co szósty klient polecił je innej osobie (w okresie badania).

Marka jest rozpoznawalna lokalnie w kategorii zajęć dla dzieci, w szczególności kreatywnych zajęć dla dzieci oraz półkolonii, jak również korepetycji. Decyzja o rozszerzeniu działalności o zajęcia dla najmłodszych umożliwiła uzupełnienie zysków firmy w okresach obniżonych przychodów z korepetycji i kursów - wakacji, ferii zimowych, pierwszych i ostatnich tygodni roku szkolnego.

Zobacz wybrane REALIZACJE

dz-14-10-2020-js-6

Dobry Zarządca

17082022-1100

 Sprawozdanie finansowe

dobranasza-22-08-2020-2

Dobra Nasza

04052022-1110

Filka

07072022-2344

Maja Lose

24082022-1215

Agnieszka Ochnik