Sprawdź, czy oferta FRANCZYZY marki jest dla Ciebie
Prowadzisz z sukcesem swoją firmę, a liczba Twoich klientów rośnie
Myślisz o skalowaniu działalności
Zbudowałeś rozpoznawalną w lokalnej skali markę oraz przetestowałeś model prowadzenia działalności
W czasie prowadzenia firmy wypracowałeś gotowy model jej funkcjonowania, który działa bez zarzutu lub wymaga drobnych korekt
Masz choćby częściowo spisane procedury pracy, wiedzę techniczną lub technologiczną
Posiadasz know-how lub jego elementy lub jesteś gotowy spisać je lub wypracować z pomocą naszych ekspertów
Jesteś ekspertem w swoim temacie lub zatrudniasz fachowców, którzy znają się na rzeczy
Jeśli na większość z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, powinieneś rozważyć franczyzowanie marki swojego biznesu!
Opracuję dla Ciebie gotową, pełnowymiarową markę (lub uzupełnię ją o brakujące elementy), posiadającą oryginalne nazwy handlowe i oznakowanie graficzne, strategię, strategię komunikacji, plan promocyjny, marketingowy i sprzedażowy oraz model biznesowy, jak również księgę SIW i księgę procedur, czyli wszystkie elementy kompleksowego programu marketingu i brandingu, abyś mógł zaoferować ją w formie licencji swojemu franczyzobiorcy.
Warto rozważyć franczyzowanie, jeśli Twoja marka:
// Przynosi stały comiesięczny przychód
// Cieszy się zainteresowaniem klientów
// Ma lojalnych klientów, a ich liczba stale rośnie
// Została zweryfikowana na lokalnym rynku
// Posiada sprawdzone know-how
Co dokładnie powstanie w czasie prac nad franczyzą marki?
Skrócony biznes plan lub model biznesowy, opisujący koncepcję biznesową, uzupełniony o dodatkowe rozwiązania
wypracowane w czasie warsztatów, rozwijające ofertę produktów Twojej marki
Plan inwestycyjny opisujący koszty niezbędnych wydatków i iwestycji związanych z uruchomieniem punktu franczyzowego
Podręcznik operacyjny (nazywany czasem podręcznikiem know-kow) opracowany w oparciu o już stosowane przez Ciebie procedury
oraz standardy obsługi klienta wypracowane w czasie warsztatów
Skrócona strategia marki zawierająca w opcji minimum opis pozycjonowania oraz grup docelowych
Plan komunikacji marketingowej zawierający w opcji minimum kluczowe kanały i tematy komunikacji
Plan promocji zawierający w opcji minimum lejek marketingowo-sprzedażowy oraz stosowane techniki promocji sprzedaży
Księga systemu identyfikacji wizualnej/ SIW, zawierająca definicje elementów tożsamości graficznej marki, jak również projektów materiałów drukowanych, elektronicznych i innych, np. wizytówek, ulotek, opakowań, strony internetowej i tym podobnych
Dodatkowe elementy, które uznamy za kluczowe na podstawie przeprowadzonego audytu i warsztatów projektowych
Pobierz ofertę
kompleksowego przygotowania
marki do franczyzy.
Na ofertę przygotowania marki do franczyzy składają się:
// Badania, research, analiza rynku, analiza potrzeb klientów bezpośrednich i klientów B2B
// Opracowanie/ uzupełnienie/ korekta istniejących założeń/ koncepcji/ standardów/ procedur
// Opracowanie modelu biznesowego, strategii marki, planu komunikacji oraz planu promocji
// Opracowanie strategii promocji franczyzy
Jaka jest moja rola w przygotowaniu Twojej marki do franczyzy?
Uzupełnię Twoją markę o brakujące elementy, abyś mógł przystąpić do jej licencjonowania
Przeprowadzę audyt, który w szczegółach powie nam, czego brakuje, co musi zostać uzupełnione lub poprawione
Wspólnie wypracujemy atrakcyjny dla Ciebie model współpracy franczyzowej z potencjalnym licencjobiorcą
Opracuję plan marketingowy ułatwiający dotarcie z Twoją ofertą do potencjalnych nabywców – osób chętnych franczyzować Twoją markę
Oszacuję ryzyka związane z realizacją przedsięwzięcia
Pomogę Ci uzupełnić brakujące elementy w programie brandingu i marketingu Twojej firmy
Zaoferuję ekspercką pomoc sprawdzonych specjalistów
Brak spisanych procedur nie jest przeszkodą w rozpoczęciu prac nad projektem przygotowania marki pod franczyzę. Ich spisanie lub opracowanie od podstaw na podstawie już działającego przedsiębiorstwa to moje zadanie.
Warunkiem jest sprawnie funkcjonująca firma, której model biznesowy można z sukcesem powielić.
Wszystkie niezbędne dokumenty związane z know-how wypracowujemy na miejscu w formie na przykład:
// Obserwacji uczestniczącej
// Warsztatów wdrożeniowych
// Konsultacji bezpośrednich lub zdalnych
// Mojej lub mojego zespołu wiedzy eksperckiej
Co jeszcze mogę dla Ciebie zrobić?
Przeprowadzić szkolenie lub warsztaty dla Twojego licencjobiorcy i/ lub jego zespołu
Przeszkolić Twojego franczyzobiorcę w zakresie działań marketingowych, reklamowych, promocyjnych i sprzedażowych
Opracować dla Ciebie plan dotarcia do potencjalnych klientów zainteresowanych Twoją ofertą franczyzy
Prowadzić bieżące działania marketingowe, promocyjne lub reklamowe w celu pozyskania klienta
Zaoferować pomoc przy rekrutacji licencjobiorców lub pracownika do sprzedaży oferty franczyzy Twojej marki
Zobacz wybrane REALIZACJE przygotowania marki do FRANCZYZY

Brait
Centrum edukacyjne
Pomogliśmy Braitowi jasno wyłożyć kompetencje marki, wyrazić jej ożywczą osobowość, zbudować atrakcyjne doświadczenie edukacyjne, opracować programy i metody wspierające talenty młodzieży oraz odczarować złą sławę korepetycji.
Efekt: wzrost o 29,5% współczynnika klientów
powracających w okresie 1,5 roku od wdrożenia strategii

Be Bright
Marki produktowe centrum edukacyjnego
Stworzyliśmy marki produktowe Be Bright skupione wokół idei mądrej zabawy, uporządkowaliśmy ofertę, zbudowaliśmy atrakcyjne, angażujące światy przeżyć dla dzieci w oparciu o fabułę, grywalizację i edutainment.
Efekt: lokalna rozpoznawalna marki w kategorii zajęć dla dzieci, w szczególności kreatywnych zajęć dla dzieci oraz półkolonii
Zobacz wybrane REALIZACJE
i ich EFEKTY

Dobry Zarządca
Zarządca nieruchomości
Pomogliśmy Dobremu Zarządcy zaistnieć na jeleniogórskim rynku zarządzania nieruchomościami, opracowując zarys strategii, pozycjonowanie marki, jej wizualny wyraz oraz prowadząc skuteczne działania marketingowe i reklamowe.
Efekt: 75 nowych klientów B2B
w ciągu 2,5 roku od wdrożenia strategii marki

Dobra Nasza
Restauracja z kuchnią polską
Pomogliśmy Dobrej Naszej
zbudować wyrazistą markę restauracji,
która urzeka gościnnością oraz pysznym, domowym smakiem potraw inspirowanych dobrem regionu oraz kuchnią jak dawniej.
Efekt: wyraźny wzrost świadomości marki wśród mieszkańców oraz turystów/ klientów przyjezdnych odwiedzających Wałbrzych

Filka
Ubranka dla niemowląt i dzieci
Pomogliśmy Filce uporządkować jej pomysły strategiczne, spinając je w spójną strategię marki i komunikacji marki, pogłębiając zrozumienie segmentów grup odbiorców oraz jeszcze bardziej dopasowując propozycję wartości i komunikowane korzyści.
Efekt: wzrost świadomości marki i rozpoznawalności
jej propozycji wartości wśród klientów
Napisz lub zadzwoń do mnie. Porozmawiamy o FRANCZYZIE Twojej marki