Sprawdź, czy oferta FRANCZYZY marki jest dla Ciebie

Prowadzisz z sukcesem swoją firmę, a liczba Twoich klientów rośnie

Myślisz o skalowaniu działalności

Zbudowałeś rozpoznawalną w lokalnej skali markę oraz przetestowałeś model prowadzenia działalności

W czasie prowadzenia firmy wypracowałeś gotowy model jej funkcjonowania, który działa bez zarzutu lub wymaga drobnych korekt

Masz choćby częściowo spisane procedury pracy, wiedzę techniczną lub technologiczną

Posiadasz know-how lub jego elementy lub jesteś gotowy spisać je lub wypracować z pomocą naszych ekspertów

Jesteś ekspertem w swoim temacie lub zatrudniasz fachowców, którzy znają się na rzeczy

 

Jeśli na większość z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, powinieneś rozważyć franczyzowanie marki swojego biznesu!

Opracuję dla Ciebie gotową, pełnowymiarową markę (lub uzupełnię ją o brakujące elementy), posiadającą oryginalne nazwy handlowe i oznakowanie graficzne, strategię, strategię komunikacji, plan promocyjny, marketingowy i sprzedażowy oraz model biznesowy, jak również księgę SIW i księgę procedur, czyli wszystkie elementy kompleksowego programu marketingu i brandingu, abyś mógł zaoferować ją w formie licencji swojemu franczyzobiorcy.

Warto rozważyć franczyzowanie, jeśli Twoja marka:

🟧 Przynosi stały comiesięczny przychód
🟧 Cieszy się zainteresowaniem klientów
🟧 Ma lojalnych klientów, a ich liczba stale rośnie
🟧 Została zweryfikowana na lokalnym rynku
🟧 Posiada sprawdzone know-how

Co dokładnie powstanie w czasie prac nad franczyzą marki?

Skrócony biznes plan lub model biznesowy, opisujący koncepcję biznesową, uzupełniony o dodatkowe rozwiązania
wypracowane w czasie warsztatów, rozwijające ofertę produktów Twojej marki

Plan inwestycyjny opisujący koszty niezbędnych wydatków i iwestycji związanych z uruchomieniem punktu franczyzowego

Podręcznik operacyjny (nazywany czasem podręcznikiem know-kow) opracowany w oparciu o już stosowane przez Ciebie procedury
oraz standardy obsługi klienta wypracowane w czasie warsztatów

Skrócona strategia marki zawierająca w opcji minimum opis pozycjonowania oraz grup docelowych

Plan komunikacji marketingowej zawierający w opcji minimum kluczowe kanały i tematy komunikacji

Plan promocji zawierający w opcji minimum lejek marketingowo-sprzedażowy oraz stosowane techniki promocji sprzedaży

Księga systemu identyfikacji wizualnej/ SIW, zawierająca definicje elementów tożsamości graficznej marki, jak również projektów materiałów drukowanych, elektronicznych i innych, np. wizytówek, ulotek, opakowań, strony internetowej i tym podobnych

Dodatkowe elementy, które uznamy za kluczowe na podstawie przeprowadzonego audytu i warsztatów projektowych

Pobierz ofertę
kompleksowego przygotowania
marki do franczyzy.

Na ofertę przygotowania marki do franczyzy składają się:

⬛ Badania, research, analiza rynku, analiza potrzeb klientów bezpośrednich i klientów B2B
⬛ Opracowanie/ uzupełnienie/ korekta istniejących założeń/ koncepcji/ standardów/ procedur
⬛ Opracowanie modelu biznesowego, strategii marki, planu komunikacji oraz planu promocji
⬛ Opracowanie strategii promocji franczyzy

Jaka jest moja rola w przygotowaniu Twojej marki do franczyzy?

Uzupełnię Twoją markę o brakujące elementy, abyś mógł przystąpić do jej licencjonowania

Przeprowadzę audyt, który w szczegółach powie nam, czego brakuje, co musi zostać uzupełnione lub poprawione

Wspólnie wypracujemy atrakcyjny dla Ciebie model współpracy franczyzowej z potencjalnym licencjobiorcą

Opracuję plan marketingowy ułatwiający dotarcie z Twoją ofertą do potencjalnych nabywców – osób chętnych franczyzować Twoją markę

Oszacuję ryzyka związane z realizacją przedsięwzięcia

Pomogę Ci uzupełnić brakujące elementy w programie brandingu i marketingu Twojej firmy

Zaoferuję ekspercką pomoc sprawdzonych specjalistów

Brak spisanych procedur nie jest przeszkodą w rozpoczęciu prac nad projektem przygotowania marki pod franczyzę. Ich spisanie lub opracowanie od podstaw na podstawie już działającego przedsiębiorstwa to moje zadanie.
Warunkiem jest sprawnie funkcjonująca firma, której model biznesowy można z sukcesem powielić.

Wszystkie niezbędne dokumenty związane z know-how wypracowujemy na miejscu w formie na przykład:

⬛ Obserwacji uczestniczącej
⬛ Warsztatów wdrożeniowych
⬛ Konsultacji bezpośrednich lub zdalnych
⬛ Mojej lub mojego zespołu wiedzy eksperckiej

Co jeszcze mogę dla Ciebie zrobić?

Przeprowadzić szkolenie lub warsztaty dla Twojego licencjobiorcy i/ lub jego zespołu

Przeszkolić Twojego franczyzobiorcę w zakresie działań marketingowych, reklamowych, promocyjnych i sprzedażowych

Opracować dla Ciebie plan dotarcia do potencjalnych klientów zainteresowanych Twoją ofertą franczyzy

Prowadzić bieżące działania marketingowe, promocyjne lub reklamowe w celu pozyskania klienta

Zaoferować pomoc przy rekrutacji licencjobiorców lub pracownika do sprzedaży oferty franczyzy Twojej marki

Zobacz wybrane REALIZACJE
i ich EFEKTY

dz-14-10-2020-js-6

Dobry Zarządca
Zarządca nieruchomości

Pomogliśmy Dobremu Zarządcy zaistnieć na jeleniogórskim rynku zarządzania nieruchomościami, opracowując zarys strategii, pozycjonowanie marki, jej wizualny wyraz oraz prowadząc skuteczne działania marketingowe i reklamowe.

Efekt: 75 nowych klientów B2B
w ciągu 2,5 roku od wdrożenia strategii marki

20-10-2020-brait-1b

Brait
Centrum edukacyjne

Pomogliśmy Braitowi jasno wyłożyć kompetencje marki, wyrazić jej ożywczą osobowość, zbudować atrakcyjne doświadczenie edukacyjne, opracować programy i metody wspierające talenty młodzieży oraz odczarować złą sławę korepetycji.

Efekt: wzrost o 29,5% współczynnika klientów
powracających w okresie 1,5 roku od wdrożenia strategii

dobranasza-22-08-2020-2

Dobra Nasza
Restauracja z kuchnią polską

Pomogliśmy Dobrej Naszej zbudować wyrazistą markę restauracji, która urzeka gościnnością oraz pysznym, domowym smakiem potraw inspirowanych dobrem regionu oraz kuchnią jak dawniej.

Efekt: wyraźny wzrost świadomości marki wśród mieszkańców oraz turystów/ klientów przyjezdnych odwiedzających Wałbrzych

04052022-1110

Filka
Ubranka dla niemowląt i dzieci

Pomogliśmy Filce uporządkować jej pomysły strategiczne, spinając je w spójną strategię marki i komunikacji marki, pogłębiając zrozumienie segmentów grup odbiorców oraz jeszcze bardziej dopasowując propozycję wartości i komunikowane korzyści.

Efekt: wzrost świadomości marki i rozpoznawalności
jej propozycji wartości wśród klientów

doskonalenieprocesow-x-cover-2

Uniwersytet Ekonomiczny

17082022-1100

Sprawozdanie finansowe

26082022-0720

I LO im. A. Asnyka

07072022-1111

Kasper Lemiesz

05092022-2009

Alicja Kubacka

24082022-1816

M. Krygiel-Bartoszewicz

24082022-1215

Agnieszka Ochnik

23082022-1115

Paweł Bartoszewicz

07072022-2344

Maja Lose

Napisz lub zadzwoń do mnie. Porozmawiamy o FRANCZYZIE Twojej marki