Sprawdź, czy oferta franczyzy marki jest dla Ciebie

Jeśli na większość z poniższych pytań odpowiesz twierdząco,
powinieneś rozważyć franczyzowanie marki swojego biznesu

✔ Prowadzisz z sukcesem swoją firmę, a liczba Twoich klientów rośnie

✔ Myślisz o skalowaniu działalności

✔ Zbudowałeś rozpoznawalną w lokalnej skali markę oraz przetestowałeś model prowadzenia działalności

✔ W czasie prowadzenia firmy wypracowałeś gotowy model jej funkcjonowania, który działa bez zarzutu lub wymaga drobnych korekt

✔ Masz choćby częściowo spisane procedury pracy, wiedzę techniczną lub technologiczną

✔ Posiadasz know-how lub jego elementy lub jesteś gotowy spisać je lub wypracować z pomocą naszych ekspertów

✔ Jesteś ekspertem w swoim temacie lub zatrudniasz fachowców, którzy znają się na rzeczy

Co dokładnie powstanie w czasie prac nad franczyzą marki?

Czyli co obejmuje program franczyzy?

✔ Podręcznik operacyjny (nazywany czasem podręcznikiem know-kow) opracowany w oparciu o już stosowane przez Ciebie procedury
oraz dodatkowe wypracowane w czasie warsztatów

✔ Skrócona strategia marki dla franczyzobiorców, zawierająca informacje na temat grup docelowych, rynku
oraz tożsamości marki w formie tzw. brand booka – zob. przykład

✔ Strategia komunikacji marki w kluczowych punktach styku

✔ Skrócona strategia marketingowa wraz z planem sprzedaży i promocji

✔ Model biznesowy, uzupełniony o dodatkowe rozwiązania wypracowane w czasie warsztatów, rozwijające ofertę produktów Twojej marki

✔ Księga systemu identyfikacji wizualnej/ SIW, zawierająca definicje elementów tożsamości graficznej marki, jak również projektów materiałów drukowanych, elektronicznych
i innych, np. wizytówek, ulotek, opakowań, strony internetowej i tym podobnych – zob. przykład

Dodatkowe elementy, które uznamy za kluczowe na podstawie przeprowadzonego audytu i warsztatów projektowych

Jaka jest moja rola w projekcie?

Czyli w czym dokładnie mogę Ci pomóc w zakresie przygotowania do franczyzy marki

✔ Uzupełnię Twoją markę o brakujące elementy, abyś mógł przystąpić do jej licencjonowania

✔ Przeprowadzę audyt, który w szczegółach powie nam, czego brakuje, co musi zostać uzupełnione lub poprawione

✔ Wspólnie wypracujemy atrakcyjny dla Ciebie model współpracy franczyzowej z potencjalnym licencjobiorcą

✔ Opracuję plan marketingowy ułatwiający dotarcie z Twoją ofertą do potencjalnych nabywców – osób chętnych franczyzować Twoją markę

✔ Oszacuję ryzyka związane z realizacją przedsięwzięcia

✔ Pomożemy Ci uzupełnić brakujące elementy w programie brandingu i marketingu Twojej firmy

✔ Zaoferuję ekspercką pomoc wybranych specjalistów

Brak spisanych procedur lub księgi SIW nie jest przeszkodą w rozpoczęciu prac nad projektem przygotowania marki pod franczyzę. Opracowanie tych materiałów to moje zadanie.

Warunkiem jest sprawnie funkcjonująca firma, której model biznesowy można z sukcesem powielić.

Wszystkie niezbędne dokumenty związane z know-how wypracowujemy na miejscu w formie np.

▪ obserwacji uczestniczącej
▪ warsztatów wdrożeniowych
▪ konsultacji bezpośrednich lub zdalnych
▪ mojej lub mojego zespołu wiedzy eksperckiej

Jak będzie wyglądał cały proces?

Wsparty obserwacją uczestniczącą, warsztatami wdrożeniowymi, konsultacjami zdalnymi
lub prowadzonymi na miejscu oraz eksperckim konsultingiem


Pierwsze spotkanie

Cele, potrzeby, oczekiwania
oraz budżet


Podczas spotkania określimy cele, oczekiwania i potrzeby, ustalimy posiadane przez Ciebie dokumenty/ materiały oraz budżet.

2-3 godziny


Przedstawienie wniosków

Zakres prac, harmonogram, koszty


Na spotkaniu przedstawię Ci szczegółowy zakres prac i działań, ich harmonogram, koszty obsługi oraz wdrożenia projektu.

1-2 tygodnie


Bierzemy się do roboty

Opracowujemy kolejne materiały
i konsultujemy je


Opracowujemy kolejne dokumenty w formule konsultacji zdalnych, bezpośrednich, eksperckich lub warsztatów projektowych.

Kilkanaście tyg. lub kilka miesięcy

Opracuję dla Ciebie gotową, pełnowymiarową markę (lub uzupełnię ją o brakujące elementy), posiadającą oryginalne nazwy handlowe i oznakowanie graficzne, strategię, strategię komunikacji, plan promocyjny, marketingowy i sprzedażowy oraz model biznesowy, jak również księgę SIW i księgę procedur, czyli wszystkie elementy kompleksowego programu marketingu i brandingu, abyś mógł zaoferować ją w formie licencji swojemu franczyzobiorcy.

Warto rozważyć jej franczyzowanie, jeśli Twoja marka

▪ Przynosi stały comiesięczny przychód
▪ Cieszy się zainteresowaniem klientów
▪ Ma lojalnych klientów, a ich liczba stale rośnie
▪ Została zweryfikowana na lokalnym rynku
▪ Posiada sprawdzone know-how

Pobierz pełną listę pytań, które ułatwią Ci decyzję o franczyzowaniu marki

Co jeszcze mogę dla Ciebie zrobić?

W ramach przygotowania marki/ firmy do franczyzy

✔ Przeprowadzić szkolenie lub warsztaty dla Twojego licencjobiorcy i/ lub jego zespołu

✔ Przeszkolić Twojego franczyzobiorcę w zakresie działań marketingowych, reklamowych, promocyjnych i sprzedażowych

✔ Opracować dla Ciebie plan dotarcia do potencjalnych klientów zainteresowanych Twoją ofertą franczyzy

✔ Prowadzić bieżące działania marketingowe, promocyjne lub reklamowe w celu pozyskania klienta

✔ Zaoferować pomoc przy rekrutacji licencjobiorców lub pracownika do sprzedaży oferty franczyzy Twojej marki

Możesz na mnie liczyć

Praca na pełnych obrotach, zaangażowanie w projekt i dopracowanie w każdym detalu.
Napisz lub zadzwoń do mnie - porozmawiamy, a jeśli lubisz spotkania na żywo - zapraszam na kawę

Telefon

732 930 371

5197,5108,5175,5183,5171,5179,5182,5108,5132,5108,5181,5188,5196,5195,5189,5196,5190,5185,5176,5138,5175,5192,5175,5188,5176,5185,5188,5172,5188,5171,5184,5174,5189,5120,5186,5182,5108,5118,5108,5189,5191,5172,5180,5175,5173,5190,5108,5132,5108,5144,5185,5188,5183,5191,5182,5171,5188,5196,5106,5181,5185,5184,5190,5171,5181,5190,5191,5106,5119,5106,5144,5188,5171,5184,5173,5196,5195,5196,5171,5106,5183,5171,5188,5181,5179,5166,5121,5106,5176,5179,5188,5183,5195,5106,5108,5199