Miejsce
Wrocław

Koszt
899 zł

Czas trwania
16 godzin/ 2 dni

Termin
Listopad 2019

Kto najbardziej skorzysta z warsztatów? Dla kogo one są?

Dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu
oraz osób zainteresowanych tematem praktycznego budowania marki od podstaw

Właściciele
małych firm


Prowadzisz firmę, w której w małym zespole lub samodzielnie budujesz jej markę i robisz marketing

Pracownicy działów marketingu


Pracujesz w dziale marketingu - szukasz sprawdzonych narzędzi, które wzbogacą Twój warsztat

Osoby planujące zbudować
swój biznes


Chcesz dowiedzieć się, jak od postaw zbudować silną markę firmy/ produktu/ usługi oraz jak robić jej marketing

Inni
zainteresowani


Chcesz poznać proces budowania marki w praktyce, aby wykorzystać tę wiedzę i umiejętności w przyszłości

Program warsztatów Great brand

Sprawdź, czego m.in. nauczysz się w czasie pierwszego i drugiego dnia warsztatów

Część 1

Definiujemy grupy odbiorców, zdobywamy wiedzę o rynku,
klientach i konkurencji, analizujemy trendy i tendencje, szukamy szans rynkowych

Dzień pierwszy od godz. 9 do 13. Łącznie 4 godziny

✔ Jak szukać badań, które potwierdzą lub obalą założenia dotyczące rynkowego sukcesu marki?

✔ Gdzie szukać danych zastanych - czyli np. raportów i analiz - dotyczących rynku, konkurencji i samych klientów?

✔ Jak przy małym budżecie z sukcesem przeprowadzić badanie rynku?

✔ Gdzie szukać trendów i diagnozować tendencje, które mogą być dla marki szansą lub zagrożeniem?

✔ Jak określić grupę docelową marki? Dlaczego warto ją segmentować (czyli dzielić na podgrupy) oraz jak to robić?

✔ Jak opracować personę, i dlaczego to takie ważne?

✔ Gdzie szukać danych na temat odbiorców Twojej marki dot. stylu życia, postaw, wartości, zwyczajów zakupowych, preferencji?

✔ Jak i za pomocą czego określić korzyści, bolączki, zadania oraz potrzeby i oczekiwania grupy celu?

✔ Jak analizować konkurencję? Gdzie szukać danych na jej temat? Jak z tych danych korzystać?

✔ Jak zidentyfikować problemy rynku? Jak zdecydować, do których z nich marka powinna się odnieść, zagospodarować?

✔ Jak zrekonstruować grupy odbiorców konkurencji, jej wyróżniki i pozycjonowanie?

Część 2

Budujemy tożsamość naszej marki – to, czym jest, co robi, jak wygląda, dlaczego robi to, co robi.
Określamy kluczowe korzyści, obietnicę i wyróżniki

Dzień pierwszy od godz. 13 do 17 oraz dzień drugi od godz. 9 do 11. Łącznie 6 godzin

✔ Jaką strukturę nadać marce? Czy ma się ona składać z kilku produktów? Czy wydzielać je jako osobne marki?

✔ Jak określić wartości, wizę i misję marki, oraz dlaczego jest to istotne?

✔ Jak - i w odniesieniu do czego - zdefiniować osobowość marki, do czego tę wiedzę wykorzystać?

✔ Jak określić obietnicę marki oraz jak powiązać ją z wartościami, wizją i misją marki?

✔ Jak i w oparciu o co zbudować tzw. propozycję wartości marki oraz wyróżniki marki?

✔ Jak zdefiniować kluczowe korzyści oraz punkty wyróżnienia ważne dla odbiorców?

✔ Jak sprawić, aby obietnica marki była wiarygodna w oczach klientów?

✔ Jak nazwać markę i jej produkty?

✔ Jak opracować slogan/ dewizę marki oraz hasła promocyjne?

Część 3

Sprawiamy, by marka została zauważona – skutecznie komunikowała się z odbiorcami,
zdobywa ich zaufanie i budowała lojalność poprzez atrakcyjny wygląd, dopasowanie, standardy obsługi i in.

Dzień drugi od godz. 11 do 17. Łącznie 6 godzin

✔ Jak budować doświadczenie w miejscach, w których klienci najczęściej szukają informacji o marce?

✔ Jak wybrać kluczowe media, w których marka będzie się pojawiać i komunikować

✔ W jaki sposób prowadzić w kluczowych kanałach działania marketingowe, reklamowe i promocyjne zgodnie z duchem marki?

✔ Jak wybrać atrakcyjne dla marki i jej odbiorców tematy komunikacji?

✔ Czym jest tzw. marketing treści oraz jak robić go dobrze?

✔ Jak określić styl języka marki, tj. styl wypowiedzi, tekstów, grafik, zdjęć oraz dlaczego to takie ważne?

✔ W jaki sposób oraz na podstawie czego opracować założenia do koncepcji graficznej logo oraz elementów całego systemu identyfikacji?

✔ Jak dobierać ważne dla marki materiały graficzne? Projektować je samemu, zlecić? Jak ocenić, czy przygotowane przez grafika materiały są dobre?

✔ Do czego służy tzw. brand book oraz kiedy należy zlecić jego opracowanie?

Co wyróżnia moje warsztaty?

I co sprawia, że są one skuteczne?


Po pierwsze...

Prosto
i efektywnie


Sprawdzone w boju ćwiczenia, schematy i szablony, które ułatwią Ci opanowane kluczowych umiejętności oraz wypracowanie rozwiązań dla marki jeszcze podczas warsztatów

#skutecznie #sprawnie


Po drugie...

Na przykładach bliskich uczestnikom


Omawiane przykłady i rozwiązania w większości dotyczą branż uczestników szkoleń lub są do tych branż zbliżone, co jest możliwe dzięki warsztatowej, praktycznej formie pracy w małej grupie

#z efektami


Po trzecie, ale nie ostatnie

Praktycznie oraz
krok po kroku


Ćwiczenia i zadania o sprawdzonej skuteczności oraz zaplanowany, uporządkowany proces, który przeprowadzi Cię od pomysłu przez badania i projekt tożsamości do gotowej strategii

#od początku do końca

W czasie warsztatów krok po kroku przejdziesz przez wszystkie fazy budowania marki.
Program uzupełniłem o dodatkowe konsultacje i narzędzia, które raz jeszcze pozwolą Ci przećwiczyć kluczowe, newralgiczne części procesu.

Dodatkowo w ramach warsztatów

▪ Praktyczny podręcznik wdrażania strategii z szablonami ćwiczeń
▪ Zestaw fiszek Great brand - siła marki, ułatwiających znalezienie wyróżnika marki oraz zaprojektowane propozycji wartości

Ale to jeszcze nie wszystko - zobacz, co jeszcze przygotowałem dla Ciebie w czasie warsztatów

Najczęściej zadawane pytania

Nie ma tu odpowiedzi na interesujące Cię pytanie? Napisz do mnie

Ile łącznie trwają warsztaty?
O której zaczynamy i kończymy?

Dwa dni, po 8 godzin każdego dnia. Zaczynamy o 9, kończymy o 17.

Łącznie więc czeka nas 16 godzin intensywnej pracy z konkretnymi efektami.

Chcę pracować nad marką, która już istnieje. Czy warsztaty są dla mnie?

Tak. Warsztaty pokażą Ci cały proces budowania marki oraz zweryfikują, czy podczas jej tworzenia nie pominąłeś któregoś z kluczowych elementów.

Będziesz też mógł w praktyce zweryfikować, co wymaga poprawy. Więcej - fakt, że nie zaczynasz od zera, może być tylko ułatwieniem, na pewno nie będzie zaś przeszkodą.

Co mam zabrać ze sobą na warsztaty?

Poza dobrym humorem, laptop z okablowaniem.

Cała reszta - w tym materiały piśmienne - otrzymasz ode mnie na miejscu.

Z czym w praktyce wyjdę z warsztatów?

Z warsztatów wyjdziesz z uzupełnionym w całości lub w znacznej części brand bookiem/ manualem - kliknij tutaj, aby zobaczyć przykład, oraz elementami strategii komunikacji i modelu biznesowego - kliknij, by wyświetlić spis treści dokumentów.

Co jeśli uznam, że warsztaty nie spełniły obietnicy, którą złożyłeś?

W takiej sytuacji zwrócę Ci 100% środków.

De facto więc… niczego nie ryzykujesz.

Jeśli nie będziesz zadowolony z warsztatów, zachęcam też do szczerego podzielenia się ze mną informacją zwrotną jeszcze w czasie ich trwania.

Dla kogo nie są warsztaty
Great brand?

Warsztaty nie są dla Ciebie jeśli masz konkretny, specyficzny problem do rozwiązania z obszaru marki, marketingu, modelu biznesowego lub potrzebujesz rozwiązań, które przyniosą szybkie rozwiązanie na palący Twoją markę problem. W takiej sytuacji najbardziej skutecznym rozwiązaniem będzie indywidualny konsulting.

W jakiej grupie pracujemy? Ile osób uczestniczy w warsztatach?

Maksymalnie 6 osób.

Tak mała grupa pozwala nam na prawdziwą pracę warsztatową oraz pełne dopasowanie do sytucji i potrzeb uczestników.

Czy dostanę certyfikat ukończenia kursu?

Oczywiście. Otrzymasz go w wersji drukowanej drugiego dnia warsztatów, jak również w wersji elektronicznej kilka dni po warsztatach.

Opinie osób uczestniczących w moich warsztatach i szkoleniach

Sprawdź, co powiedzieli o moich warsztatach jego uczestnicy

W ramach warsztatów Great brand i po nich

Skuteczne, sprawdzone ćwiczenia, grupowa sesja feedbacku
oraz konsultacja telefoniczna po warsztatach

1

Godzina
konsultacji po warsztatach

4

Sesje informacji zwrotnej w duchu Design thinking

10

Praktycznych narzędzi budowania marki

15

Ćwiczeń wdrożeniowych
i case study

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

Skorzystaj z szybkiego formularza kontaktu.
Na odpowiedź nie będziesz czekać dłużej niż 24 godziny. Słowo

Telefon

732 930 371

5197,5108,5175,5183,5171,5179,5182,5108,5132,5108,5181,5188,5196,5195,5189,5196,5190,5185,5176,5138,5175,5192,5175,5188,5176,5185,5188,5172,5188,5171,5184,5174,5189,5120,5186,5182,5108,5118,5108,5189,5191,5172,5180,5175,5173,5190,5108,5132,5108,5144,5185,5188,5183,5191,5182,5171,5188,5196,5106,5181,5185,5184,5190,5171,5181,5190,5191,5106,5119,5106,5144,5188,5171,5184,5173,5196,5195,5196,5171,5106,5183,5171,5188,5181,5179,5166,5121,5106,5176,5179,5188,5183,5195,5106,5108,5199