Budowanie marki firmy/ produktu
Strategia marki osobistej
Strategia marki
Model biznesowy firmy/ marki
Pozycjonowanie marki
Strategia komunikacji marki
Strategia marketingowa
Marka pracodawcy/ employer branding
Sposób na dotarcie do określonej grupy klientów lub rozszerzenie grupy docelowej klientów i/ lub segmentacja targetu
Wyróżnienie marki na lokalnym rynku
Działania z zakresu marketingu treści/ content marketingu dla marki
Budowanie relacji/ budowanie społeczności wokół marki/ produktu
Model biznesowy zwiększający przychody, budujący wartość i lojalność marki
Sposób na podbicie postrzeganej wartości marki
Wprowadzanie nowego produktu/ usługi na rynek
Działania budujące markę oraz pozyskujące klientów do współpracy poprzez social media
Testowanie pomysłów biznesowych (przy niskim budżecie)
Audyt/ analiza i optymalizacja prowadzoych działań marketingowych
Działania z obszaru promocji sprzedaży
Ile kosztują konsultacje marketingowe?
Koszt 1 godziny konsultacji to 250,00 zł netto/ 307,50 zł brutto.
Konsultujemy się zdalnie, czy stacjonarnie?
Zdalnie, na Google Meet lub Skype.
Po ustaleniu szczegółów otrzymasz ode mnie link do transmisji/ nick.
Nie musisz niczego instalować, wystarczy, że posiadasz konto w domenie Gmail.com (w przypadku konsultacji Google Meet) lub zainstalowaną aplikację Skype.
Jak mam zamówić konsultacje marketingowe?
Napisz do mnie lub zadzwoń (tel. 732 930 371) i opisz wyzwanie z obszaru marki lub marketingu, z którym się mierzysz.
W ciągu 1-2 dni wrócę do Ciebie z propozycjami terminów konsultacji.
Widzimy się na Google Meet lub Skype.
Czy w konsultacjach mogą uczestniczyć dodatkowe osoby?
Tak, oczywiście.
Czy obowiązuje Cię umowa poufności?
Tak, wszystkie przekazane przez Ciebie informacje traktuje jako niejawne, poufne.
Jak przygotować się do konsultacji, aby dobrze wykorzystać ich czas?
Kilka sugestii:
✔ Ustal główny temat rozmowy.
✔ Zapisz listę pytań, na które chcesz uzyskać odpowiedź w czasie konsultacji marketingowych.
✔ Uporządkuj zapisane pytania, posegreguj i/ lub pogrupuj je, nadaj priorytety (zgodnie z głównym tematem rozmowy).
✔ Przygotuj zawczasu linki do źródeł, aby móc je szybko przesłać, jeśli okaże się to potrzebne.
Więcej rekomendacji oraz listę dobrych praktyk otrzymasz ode mnie po umówieniu konsultacji marketingowych.
Czy rozmowa może być nagrywana?
Tak. Pozwoli Ci to w pełni skupić się na omawianym temacie, bez konieczności ciągłego notowania.
Po spotkaniu otrzymasz ode mnie również jego krótkie podsumowanie wraz z materiałami pogłębiającymi temat lub ćwiczeniami ułatwiającymi Ci wdrożenie omawianych na konsultacjach marketingowych rozwiązań.
Czy otrzymam coś dodatkowo po konsultacjach?
Tak, otrzymasz ode mnie krótkie podsumowanie w formie dokumentu Google Doc, jak również:
✔ Dodatkowe formatki/ szablony/ schematy ćwiczeń pogłębiających.
✔ Linki do darmowych, ale wartościowych źródeł rozwijających temat/ zagadnienie.
Często również przesyłam:
✔ Przykładowe case study (do omawianego tematu).
✔ Listę metryk ułatwiających Ci monitorowanie efektów wprowadzonych zmian i udoskonaleń.
✔ Moje prezentacje, wpisy lub artykuły z danego tematu.
Kiedy otrzymam fakturę?
W jakie dni i godziny odbywają się konsultacje marketingowe?

Dobry Zarządca
Zarządca nieruchomości
Pomogliśmy Dobremu Zarządcy zaistnieć na jeleniogórskim rynku zarządzania nieruchomościami, opracowując zarys strategii, pozycjonowanie marki, jej wizualny wyraz oraz prowadząc skuteczne działania marketingowe i reklamowe.
Efekt: 75 nowych klientów B2B
w ciągu 2,5 roku od wdrożenia strategii marki

Brait
Centrum edukacyjne
Pomogliśmy Braitowi jasno wyłożyć kompetencje marki, wyrazić jej ożywczą osobowość, zbudować atrakcyjne doświadczenie edukacyjne, opracować programy i metody wspierające talenty młodzieży oraz odczarować złą sławę korepetycji.
Efekt: wzrost o 29,5% współczynnika klientów
powracających w okresie 1,5 roku od wdrożenia strategii

Dobra Nasza
Restauracja z kuchnią polską
Pomogliśmy Dobrej Naszej zbudować wyrazistą markę restauracji, która urzeka gościnnością oraz pysznym, domowym smakiem potraw inspirowanych dobrem regionu oraz kuchnią jak dawniej.
Efekt: wyraźny wzrost świadomości marki wśród mieszkańców oraz turystów/ klientów przyjezdnych odwiedzających Wałbrzych

Filka
Ubranka dla niemowląt i dzieci
Pomogliśmy Filce uporządkować jej pomysły strategiczne, spinając je w spójną strategię marki i komunikacji marki, pogłębiając zrozumienie segmentów grup odbiorców oraz jeszcze bardziej dopasowując propozycję wartości i komunikowane korzyści.
Efekt: wzrost świadomości marki i rozpoznawalności
jej propozycji wartości wśród klientów
Mam wiedzęi doświadczenie
Ponad 14 lat doświadczenia marketingowego i ponad 300 odbytych konsultacji. Sprawdź szczegóły
Jestem konkretnyi rzeczowy
Dostarczam sprawdzone,
praktyczne rozwiązania.
Potwierdzają to moi klienci
I zawsze dobrzeprzygotowany
Odrabiam pracę domową, pracuję efektywnie i w dobrym tempie.
Zobacz sposób pracy i moje podejście