W JAKICH OBSZARACH MOGĘ CI POMÓC?

Budowanie marki firmy/ produktu

Strategia marki osobistej

Strategia marki

Model biznesowy firmy/ marki

Pozycjonowanie marki

Strategia komunikacji marki

Strategia marketingowa

Marka pracodawcy/ employer branding

PRZYKŁADOWE TEMATY KONSULTACJI MARKETINGOWYCH

Sposób na dotarcie do określonej grupy klientów lub rozszerzenie grupy docelowej klientów i/ lub segmentacja targetu

Wyróżnienie marki na lokalnym rynku

Działania z zakresu marketingu treści/ content marketingu dla marki

Budowanie relacji/ budowanie społeczności wokół marki/ produktu

Model biznesowy zwiększający przychody, budujący wartość i lojalność marki

Sposób na podbicie postrzeganej wartości marki

Wprowadzanie nowego produktu/ usługi na rynek

Działania budujące markę oraz pozyskujące klientów do współpracy poprzez social media

Testowanie pomysłów biznesowych (przy niskim budżecie)

Audyt/ analiza i optymalizacja prowadzoych działań marketingowych

Działania z obszaru promocji sprzedaży

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Ile kosztują konsultacje marketingowe?

Koszt 1 godziny konsultacji to 250,00 zł netto/ 307,50 zł brutto.

Konsultujemy się zdalnie, czy stacjonarnie?

Zdalnie, na Google Meet lub Skype.

Po ustaleniu szczegółów otrzymasz ode mnie link do transmisji/ nick.

Nie musisz niczego instalować, wystarczy, że posiadasz konto w domenie Gmail.com (w przypadku konsultacji Google Meet) lub zainstalowaną aplikację Skype.

Jak mam zamówić konsultacje marketingowe?

Napisz do mnie lub zadzwoń (tel. 732 930 371) i opisz wyzwanie z obszaru marki lub marketingu, z którym się mierzysz.

W ciągu 1-2 dni wrócę do Ciebie z propozycjami terminów konsultacji.

Widzimy się na Google Meet lub Skype.

Czego mogą dotyczyć konsultacje?

Tutaj znadziesz listę obszarów i przykładowych tematów.

Czy w konsultacjach mogą uczestniczyć dodatkowe osoby?

Tak, oczywiście.

Czy obowiązuje Cię umowa poufności?

Tak, wszystkie przekazane przez Ciebie informacje traktuje jako niejawne, poufne.

Jak przygotować się do konsultacji, aby dobrze wykorzystać ich czas?

Kilka sugestii:

✔ Ustal główny temat rozmowy.
✔ Zapisz listę pytań, na które chcesz uzyskać odpowiedź w czasie konsultacji marketingowych.
✔ Uporządkuj zapisane pytania, posegreguj i/ lub pogrupuj je, nadaj priorytety (zgodnie z głównym tematem rozmowy).
✔ Przygotuj zawczasu linki do źródeł, aby móc je szybko przesłać, jeśli okaże się to potrzebne.

Więcej rekomendacji oraz listę dobrych praktyk otrzymasz ode mnie po umówieniu konsultacji marketingowych.

Czy rozmowa może być nagrywana?

Tak. Pozwoli Ci to w pełni skupić się na omawianym temacie, bez konieczności ciągłego notowania.

Po spotkaniu otrzymasz ode mnie również jego krótkie podsumowanie wraz z materiałami pogłębiającymi temat lub ćwiczeniami ułatwiającymi Ci wdrożenie omawianych na konsultacjach marketingowych rozwiązań.

Czy otrzymam coś dodatkowo po konsultacjach?

Tak, otrzymasz ode mnie krótkie podsumowanie w formie dokumentu Google Doc, jak również:

✔ Dodatkowe formatki/ szablony/ schematy ćwiczeń pogłębiających.
✔ Linki do darmowych, ale wartościowych źródeł rozwijających temat/ zagadnienie.

Często również przesyłam:

✔ Przykładowe case study (do omawianego tematu).
✔ Listę metryk ułatwiających Ci monitorowanie efektów wprowadzonych zmian i udoskonaleń.
✔ Moje prezentacje, wpisy lub artykuły z danego tematu.

Kiedy otrzymam fakturę?

Fakturę otrzymasz po omówieniu tematu oraz umówieniu terminu konsultacji marketingowych. Poproszę Cię o jej opłacenie przed konsultacjami.

W jakie dni i godziny odbywają się konsultacje marketingowe?

W godzinach od 10 do 16 od poniedziałku do soboty. Po opłaceniu konsultacji prześlę Ci kilka terminów do wyboru. Widzimy się na Google Meet lub Skype.
KONSULTACJE MARKETINGOWE. ZOBACZ OPINIE MOICH KLIENTÓW
Jestem pod dużym wrażeniem podejścia i profesjonalizmu Krzysztofa. Polecam.
maciejarciszewski

Maciej Arciszewski

Właściciel marek ARYDOM oraz Tapetujemy.pl
Zajęcia prowadzone przez Krzysztofa są bardzo wysoko cenione przez studentów.
Cechy Krzysztofa? Ogromne zaangażowanie, dostępność oraz staranne przygotowanie.
annamarciszewska

Anna Marciszewska

Kierownik studiów podyplomowych Zarządzanie projektami e-commerce na UE
Konsultacje biznes planu zostały wysoko ocenione przez uczestniczki projektu.
malgorzatadomiter

Małgorzata Domiter

Prezes zarządu Stowarzyszenia Rozwoju Przedsiębiorczości
Krzysztof jest osobą bardzo profesjonalnie podchodzącą do tematu. Bardzo polecam.
damiansochacki

Damian Sochacki

Członek zarządu Niezależnego Zrzeszenia Studentów
Krzysztof jest świetnym profesjonalistą, a współpraca z nimi jest czystą przyjemnością.
michalkasprzyk

Michał Kasprzyk

Mówca i trener przemawiania Biuro Mówców Spice
Zdecydowanie polecam Krzysztofa osobom, które potrzebują marketingowego wsparcia.
malgorzataskupien

Małgorzata Skupień

Właścicielka firmy zarządzającej nieruchomościami Dobry Zarządca
Konsultacje pomogły mi lepiej zrozumieć to, kim jestem i co chcę dawać światu.
kacperlemiesz

Kasper Lemiesz

Edukator, twórca Tuversity
Przekazana przez Krzysztofa wiedza i doświadczenie dały mi duże możliwości rozwoju.
pawelkubacki

Paweł Kubacki

Właściciel marki Autofitness
Współpraca Krzysztofem była przyjemnością. Zdecydowanie polecam.
majalose2

Maja Lose

Trener biznesu, trener rozwoju kompetencji, właścicielka marki Umiejętności Przyszłości
Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu Krzysztofa.

Magdalena Krygiel-Bartoszewicz

Właścicielka szkoły języka angielskiego Choice
ZOBACZ WYBRANE REALIZACJE I ICH EFEKTY
dz-14-10-2020-js-6

Dobry Zarządca
Zarządca nieruchomości

Pomogliśmy Dobremu Zarządcy zaistnieć na jeleniogórskim rynku zarządzania nieruchomościami, opracowując zarys strategii, pozycjonowanie marki, jej wizualny wyraz oraz prowadząc skuteczne działania marketingowe i reklamowe.

Efekt: 75 nowych klientów B2B
w ciągu 2,5 roku od wdrożenia strategii marki

20-10-2020-brait-1b

Brait
Centrum edukacyjne

Pomogliśmy Braitowi jasno wyłożyć kompetencje marki, wyrazić jej ożywczą osobowość, zbudować atrakcyjne doświadczenie edukacyjne, opracować programy i metody wspierające talenty młodzieży oraz odczarować złą sławę korepetycji.

Efekt: wzrost o 29,5% współczynnika klientów
powracających w okresie 1,5 roku od wdrożenia strategii

dobranasza-22-08-2020-2

Dobra Nasza
Restauracja z kuchnią polską

Pomogliśmy Dobrej Naszej zbudować wyrazistą markę restauracji, która urzeka gościnnością oraz pysznym, domowym smakiem potraw inspirowanych dobrem regionu oraz kuchnią jak dawniej.

Efekt: wyraźny wzrost świadomości marki wśród mieszkańców oraz turystów/ klientów przyjezdnych odwiedzających Wałbrzych

04052022-1110

Filka
Ubranka dla niemowląt i dzieci

Pomogliśmy Filce uporządkować jej pomysły strategiczne, spinając je w spójną strategię marki i komunikacji marki, pogłębiając zrozumienie segmentów grup odbiorców oraz jeszcze bardziej dopasowując propozycję wartości i komunikowane korzyści.

Efekt: wzrost świadomości marki i rozpoznawalności
jej propozycji wartości wśród klientów

CO MNIE UWIARYGADNIA I SPRAWIA, ŻE KONSULTACJE ZE MNĄ TO DOBRA INWESTYCJA?

Mam wiedzęi doświadczenie

Ponad 14 lat doświadczenia marketingowego i ponad 300 odbytych konsultacji. Sprawdź szczegóły

Jestem konkretnyi rzeczowy

Dostarczam sprawdzone,
praktyczne rozwiązania.
Potwierdzają to moi klienci

I zawsze dobrzeprzygotowany

Odrabiam pracę domową, pracuję efektywnie i w dobrym tempie.
Zobacz sposób pracy i moje podejście

ZAMÓW 60-MINUTOWE KONSULTACJE MARKETINGOWE
NAPISZ LUB ZADZWOŃ DO MNIE. POROZMAWIAMY O TYM, CO MOGĘ DLA CIEBIE ZROBIĆ