Co konkretnie wchodzi w skład obsługi marketingowej?
Przygotowanie, opracowanie i realizacja kampanii i akcji brandingowych, marketingowych, reklamowych i sprzedażowych
w internecie, np. w Google Ads i/ lub Facebook Ads, wybranych portalach i sieciach partnerskich
Opracowanie materiałów graficznych dla marki (jak również ich zlecenie do druku oraz kolportażu)
Opieka nad profilem w mediach społecznościowych – Facebook i/ lub Instagram i/ lub LinkedIn
Tworzenie stron typu landing page i squeeze page do jednorazowych akcji marketingowych/ promocyjnych
Aktualizacje strony internetowej marki
Działania z obszaru copywritingu i marketingu treści, tj. np. przygotowanie testów na stronę internetową
Rekomendacje dotyczące rozwoju marki i jej produktów
Monitorowanie i ochrona wizerunku marki w internecie
Obsługa Twojej marki może dotyczyć wybranego działania lub ich szerokiej gamy z zakresu brandingu, marketingu, strategii, czy promocji sprzedaży.
Na co możesz liczyć w ramach współpracy przy bieżącej obsłudze marketingowej Twojej firmy/ marki:
// Comiesięczne informacje o efektach prowadzonych działań
// Szczegółowe rozliczenie kosztów
// Bieżącą pomoc i doradztwo w zakresie marki/ marketingu
// Monitoring kluczowych dla Twojego biznesu metryk zarządzanych przeze mnie kanałów, np. strony internetowej, fanpage’a, stron z opiniami, profili dedykowanych, np. TripAdvior, Booking lub innych kluczowych dla Twojej branży
// Dodatkowe podpowiedzi i rekomendacje działań marketingowych na przyszłość
Jak to w praktyce wygląda?
Pierwsze spotkanie w formie rozmowy lub warsztatów
Ustalamy oczekiwane rezultaty, efekty i cele
Na spotkaniu ustalamy rezultaty i efekty, które chcesz osiągnąć, budżet, którym dysponujesz, kluczowe grupy celu oraz punkty styku i kanały komunikacji do obsługi, jak również reguły współpracy. Podpisujemy umowę o współpracy.
1-2 godziny
Na bieżąco prowadzona obsługa Twojej firmy
Na bieżąco realizuję uzgodnione zadania
Realizuje umówione zadania zgodnie z ustalonymi celami i efektami, które przed wdrożeniem są z Tobą konsultowane i które każdorazowo akceptujesz. Cześć zadań – tych wcześniej nieplanowanych, ale pilnych – zlecasz mi na bieżąco.
W ciągu całego miesiąca
Działania konsultacyjne
i podsumowujące
Monitoruję, dopytuję, rozliczam się
Monitoruję kluczowe parametry marki oraz realizacji celu. Jeśli mam wątpliwości – konsultuję się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Na koniec miesiąca otrzymujesz szczegółowe rozliczenie kosztów i efektów. Konsultuję cele i zadania na kolejny miesiąc.
Na koniec miesiąca
Bieżące działania bez długookresowej strategii? Jeśli podpiszesz umowę o współpracy na co najmniej pół roku, opracuję dla Ciebie mini-strategię marki i marketingu.
Nada to naszym działaniom wyraźny kierunek, uspójni je oraz zwiększy efekt odziaływania.
Mini-strategia marki i marketingu, którą dla Ciebie opracuję,
będzie zawierać między innymi:
// Definicje grup docelowych marki
// Potrzeby, wartości, motywacje, style życia i g. docelowych
// Wartości marki oraz korzyści dla odbiorców
// Osobowość marki
// Wyróżnik marki/ unikalną korzyść/ propozycję wartości
// Język marki, styl komunikacji
// Kluczowe kanały i tematy komunikacji
Najczęściej zadawane pytania
Co składa się na koszty obsługi marketingowej?
Część kosztów to koszty zewnętrzne, np. zakupu mediów i licencji (np. koszt emisji reklamy na Facebooku, zakupu zdjęcia), część to koszty obsługi związane z moją pracą (np. koszt przygotowania grafik, opracowania tekstów, optymalizacji kampanii).
Podczas spotkania – na podstawie oczekiwanych przez Ciebie rezultatów, kluczowych kanałów komunikacji oraz wielkości i specyfiki grupy docelowej – oszacuję rekomendowane, przybliżone koszty obsługi miesięcznej.
Czy możemy rozliczać się ryczałtem?
Tak, natomiast ryczałt nie jest najlepszym rozwiązaniem, choć daje największą kontrolę wydatków. Często jednak – z powodu ograniczonego budżetu miesięcznego – nie pozwala wykorzystać nadarzającej się okazji. Spróbuję Cię przekonać do innego rozwiązania, tj. ruchomego budżetu lub widełek, ale – co oczywiste – ostateczna decyzja w tej sprawie należy do Ciebie.
Jak się rozliczamy?
Rozliczamy się co miesiąc, z dołu.
Faktura wystawiana jest 1. dnia miesiąca z 7-dniowym terminem płatności.
Czy mogę zlecić Ci jednorazowe działanie bez podpisywania umowy o współpracy?
Oczywiście, obsługa może mieć charakter jednorazowego zlecenia.
Jaki jest minimalny miesięczny budżet, od którego możemy rozpocząć współpracę?
Minimalny budżet to 1000 zł netto miesięcznie (bez kosztów zewnętrznych, tj. zakupu mediów, licencji i tym podobnych).
Zobacz wybrane REALIZACJE
i ich EFEKTY
Dobry Zarządca
Zarządca nieruchomości
Pomogliśmy Dobremu Zarządcy zaistnieć na jeleniogórskim rynku zarządzania nieruchomościami, opracowując zarys strategii, pozycjonowanie marki, jej wizualny wyraz oraz prowadząc skuteczne działania marketingowe i reklamowe.
Efekt: 75 nowych klientów B2B
w ciągu 2,5 roku od wdrożenia strategii marki
Brait
Centrum edukacyjne
Pomogliśmy Braitowi jasno wyłożyć kompetencje marki, wyrazić jej ożywczą osobowość, zbudować atrakcyjne doświadczenie edukacyjne, opracować programy i metody wspierające talenty młodzieży oraz odczarować złą sławę korepetycji.
Efekt: wzrost o 29,5% współczynnika klientów
powracających w okresie 1,5 roku od wdrożenia strategii
Dobra Nasza
Restauracja z kuchnią polską
Pomogliśmy Dobrej Naszej zbudować wyrazistą markę restauracji, która urzeka gościnnością oraz pysznym, domowym smakiem potraw inspirowanych dobrem regionu oraz kuchnią jak dawniej.
Efekt: wyraźny wzrost świadomości marki wśród mieszkańców oraz turystów/ klientów przyjezdnych odwiedzających Wałbrzych
Filka
Ubranka dla niemowląt i dzieci
Pomogliśmy Filce uporządkować jej pomysły strategiczne, spinając je w spójną strategię marki i komunikacji marki, pogłębiając zrozumienie segmentów grup odbiorców oraz jeszcze bardziej dopasowując propozycję wartości i komunikowane korzyści.
Efekt: wzrost świadomości marki i rozpoznawalności
jej propozycji wartości wśród klientów
Napisz lub zadzwoń do mnie. Porozmawiamy o OBSŁUDZE MARKETINGOWEJ Twojej marki