Co konkretnie wchodzi w skład obsługi marketingowej?

Mogę pomóc Ci w wybranym, konkretnym zadaniu, jak również w całościowej obsłudze marki

✔ Przygotowanie, opracowanie i realizacja kampanii i akcji brandingowych, marketingowych, reklamowych i sprzedażowych
w internecie, np. w Google Ads, Facebook Ads, wybranych portalach i sieciach partnerskich

✔ Opracowanie materiałów graficznych dla marki (jak również ich zlecenie do druku oraz kolportażu)

✔ Opieka nad profilem w mediach społecznościowych – Facebook, Instagram

✔ Tworzenie stron typu landing page i squeeze page do jednorazowych akcji marketingowych/ promocyjnych

✔ Aktualizacje strony internetowej marki

✔ Przygotowanie koncepcji akcji promocyjnych lub eventów wraz z opracowaniem
elementów brandingu, materiałów do druku, ale bez obsługi samego wydarzenia

✔ Działania z obszaru copywritingu i marketingu treści, tj. np. przygotowanie testów na stronę internetową,
tresci artykułu sponsorowanego, mailingu, poradnika dla klientów itp.

✔ Opracowanie koncepcji i scenariusza wydarzenia/ eventu

✔ Rekomendacje dotyczące rozwoju marki i jej produktów

✔ Monitorowanie i ochrona wizerunku marki w internecie

✔ Opracowanie kampanii e-mail marketingowej

Obsługa Twojej marki może dotyczyć wybranego działania lub ich szerokiej gamy z zakresu brandingu, marketingu, strategii, czy promocji sprzedaży.

Na co możesz liczyć w ramach współpracy przy bieżącej obsłudze marketingowej Twojej firmy/ marki

▪ Comiesięczne informacje o efektach prowadzonych działań
▪ Szczegółowe rozliczenie kosztów
▪ Bieżącą pomoc i doradztwo w zakresie marki/ marketingu
▪ Monitoring kluczowych dla Twojego biznesu metryk zarządzanych przeze mnie kanałów, np. strony internetowej, fanpage’a, stron z opiniami, profili dedykowanych, np. TripAdvior, Booking lub innych kluczowych dla Twojej branży
▪ Dodatkowe podpowiedzi i rekomendacje działań marketingowych na przyszłość

Jak to w praktyce wygląda?

Wątpliwości? Porozmawiamy!


Pierwsze spotkanie w formie rozmowy lub warsztatów

Ustalamy oczekiwane rezultaty, efekty i cele


Na spotkaniu ustalamy rezultaty i efekty, które chcesz osiągnąć, budżet, którym dysponujesz, kluczowe grupy celu oraz punkty styku i kanały komunikacji do obsługi, jak również reguły współpracy. Podpisujemy umowę o współpracy.

1-2 godziny


Na bieżąco prowadzona obsługa Twojej firmy

Na bieżąco realizuję uzgodnione zadania


Realizuje umówione zadania zgodnie z ustalonymi celami i efektami, które przed wdrożeniem są z Tobą konsultowane i które każdorazowo akceptujesz. Cześć zadań – tych wcześniej nieplanowanych, ale pilnych – zlecasz mi na bieżąco.

W ciągu całego miesiąca


Działania konsultacyjne
i podsumowujące

Monitoruję, dopytuję, rozliczam się


Monitoruję kluczowe parametry marki oraz realizacji celu. Jeśli mam wątpliwości – konsultuję się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Na koniec miesiąca otrzymujesz szczegółowe rozliczenie kosztów i efektów. Konsultuję cele i zadania na kolejny miesiąc.

Na koniec miesiąca

Bieżące działania bez długookresowej strategii? Jeśli podpiszesz umowę o współpracy na co najmniej pół roku, opracuję dla Ciebie mini-strategię marki i marketingu.
Nada to naszym działaniom wyraźny kierunek, uspójni je oraz zwiększy efekt odziaływania.

Mini-strategia marki i marketingu, którą dla Ciebie opracuję,
będzie zawierać między innymi

▪ Definicje grup docelowych marki oraz jej podział na podgrupy/ segmenty
▪ Potrzeby, oczekiwania, wartości, motywacje, style życia i bolączki g. docelowych marki
▪ Wartości marki oraz korzyści dla odbiorców
▪ Misję i wizję marki oraz tzw. powód isnienia marki
▪ Osobowość i świat wartości marki
▪ Wyróżnik marki/ unikalną korzyść/ propozycję wartości
▪ Język marki, styl komunikacji
▪ Kluczowe kanały komunikacji i punkty styku z marką 
▪ Kluczowe tematy komunikacji

Najczęściej zadawane pytania

Nie ma tu odpowiedzi na interesujące Cię pytanie? Napisz do mnie

Co składa się na koszty obsługi marketingowej?

Część kosztów to koszty zewnętrzne, np. zakupu mediów i licencji (np. koszt emisji reklamy na Facebooku, zakupu zdjęcia), część to koszty obsługi związane z moją pracą (np. koszt przygotowania grafik, opracowania tekstów, optymalizacji kampanii).
Podczas spotkania – na podstawie oczekiwanych przez Ciebie rezultatów, kluczowych kanałów komunikacji oraz wielkości i specyfiki grupy docelowej – oszacuję rekomendowane, przybliżone koszty obsługi miesięcznej.

Czy możemy rozliczać się ryczałtem?

Tak, natomiast ryczałt nie jest najlepszym rozwiązaniem, choć daje największą kontrolę wydatków. Często jednak – z powodu ograniczonego budżetu miesięcznego – nie pozwala wykorzystać nadarzającej się okazji. Spróbuję Cię przekonać do innego rozwiązania, tj. ruchomego budżetu lub widełek, ale – co oczywiste – ostateczna decyzja w tej sprawie należy do Ciebie.

Jak się rozliczamy?

Rozliczamy się co miesiąc, z dołu.
Faktura wystawiana jest 1. dnia miesiąca z 7-dniowym terminem płatności.

Czy mogę zlecić Ci jednorazowe działanie bez podpisywania umowy o współpracy?

Oczywiście, obsługa może mieć charakter jednorazowego zlecenia.

Jaki jest minimalny miesięczny budżet, od którego możemy rozpocząć współpracę?

Minimalny budżet to 750 zł netto.

Możesz na mnie liczyć

Praca na pełnych obrotach, zaangażowanie i dopracowanie w każdym detalu.

Telefon

732 930 371

5197,5108,5175,5183,5171,5179,5182,5108,5132,5108,5181,5188,5196,5195,5189,5196,5190,5185,5176,5138,5175,5192,5175,5188,5176,5185,5188,5172,5188,5171,5184,5174,5189,5120,5186,5182,5108,5118,5108,5189,5191,5172,5180,5175,5173,5190,5108,5132,5108,5144,5185,5188,5183,5191,5182,5171,5188,5196,5106,5181,5185,5184,5190,5171,5181,5190,5191,5106,5119,5106,5144,5188,5171,5184,5173,5196,5195,5196,5171,5106,5183,5171,5188,5181,5179,5166,5121,5106,5176,5179,5188,5183,5195,5106,5108,5199