Co konkretnie wchodzi w skład obsługi marketingowej?
Mogę pomóc Ci w wybranym, konkretnym zadaniu, jak również w całościowej obsłudze marki
✔ Przygotowanie, opracowanie i realizacja kampanii i akcji brandingowych, marketingowych, reklamowych i sprzedażowych
w internecie, np. w Google Ads i/ lub Facebook Ads, wybranych portalach i sieciach partnerskich
✔ Opracowanie materiałów graficznych dla marki (jak również ich zlecenie do druku oraz kolportażu)
✔ Opieka nad profilem w mediach społecznościowych – Facebook i/ lub Instagram i/ lub LinkedIn
✔ Tworzenie stron typu landing page i squeeze page do jednorazowych akcji marketingowych/ promocyjnych
✔ Aktualizacje strony internetowej marki
✔ Działania z obszaru copywritingu i marketingu treści, tj. np. przygotowanie testów na stronę internetową
✔ Rekomendacje dotyczące rozwoju marki i jej produktów
✔ Monitorowanie i ochrona wizerunku marki w internecie
Obsługa Twojej marki może dotyczyć wybranego działania lub ich szerokiej gamy z zakresu brandingu, marketingu, strategii, czy promocji sprzedaży.
Na co możesz liczyć w ramach współpracy przy bieżącej obsłudze marketingowej Twojej firmy/ marki:
— Comiesięczne informacje o efektach prowadzonych działań
— Szczegółowe rozliczenie kosztów
— Bieżącą pomoc i doradztwo w zakresie marki/ marketingu
— Monitoring kluczowych dla Twojego biznesu metryk zarządzanych przeze mnie kanałów, np. strony internetowej, fanpage’a, stron z opiniami, profili dedykowanych, np. TripAdvior, Booking lub innych kluczowych dla Twojej branży
— Dodatkowe podpowiedzi i rekomendacje działań marketingowych na przyszłość
Jak to w praktyce wygląda?
Wątpliwości? Porozmawiamy!
Pierwsze spotkanie w formie rozmowy lub warsztatów
Ustalamy oczekiwane rezultaty, efekty i cele
Na spotkaniu ustalamy rezultaty i efekty, które chcesz osiągnąć, budżet, którym dysponujesz, kluczowe grupy celu oraz punkty styku i kanały komunikacji do obsługi, jak również reguły współpracy. Podpisujemy umowę o współpracy.
1-2 godziny
Na bieżąco prowadzona obsługa Twojej firmy
Na bieżąco realizuję uzgodnione zadania
Realizuje umówione zadania zgodnie z ustalonymi celami i efektami, które przed wdrożeniem są z Tobą konsultowane i które każdorazowo akceptujesz. Cześć zadań – tych wcześniej nieplanowanych, ale pilnych – zlecasz mi na bieżąco.
W ciągu całego miesiąca
Działania konsultacyjne
i podsumowujące
Monitoruję, dopytuję, rozliczam się
Monitoruję kluczowe parametry marki oraz realizacji celu. Jeśli mam wątpliwości – konsultuję się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Na koniec miesiąca otrzymujesz szczegółowe rozliczenie kosztów i efektów. Konsultuję cele i zadania na kolejny miesiąc.
Na koniec miesiąca
Bieżące działania bez długookresowej strategii? Jeśli podpiszesz umowę o współpracy na co najmniej pół roku, opracuję dla Ciebie mini-strategię marki i marketingu.
Nada to naszym działaniom wyraźny kierunek, uspójni je oraz zwiększy efekt odziaływania.
Mini-strategia marki i marketingu, którą dla Ciebie opracuję,
będzie zawierać między innymi:
— Definicje grup docelowych marki
— Potrzeby, wartości, motywacje, style życia i g. docelowych
— Wartości marki oraz korzyści dla odbiorców
— Osobowość i świat wartości marki
— Wyróżnik marki/ unikalną korzyść/ propozycję wartości
— Język marki, styl komunikacji
— Kluczowe kanały komunikacji i punkty styku z marką
— Kluczowe tematy komunikacji
Najczęściej zadawane pytania
Nie ma tu odpowiedzi na interesujące Cię pytanie? Napisz do mnie
Co składa się na koszty obsługi marketingowej?
Część kosztów to koszty zewnętrzne, np. zakupu mediów i licencji (np. koszt emisji reklamy na Facebooku, zakupu zdjęcia), część to koszty obsługi związane z moją pracą (np. koszt przygotowania grafik, opracowania tekstów, optymalizacji kampanii).
Podczas spotkania – na podstawie oczekiwanych przez Ciebie rezultatów, kluczowych kanałów komunikacji oraz wielkości i specyfiki grupy docelowej – oszacuję rekomendowane, przybliżone koszty obsługi miesięcznej.
Czy możemy rozliczać się ryczałtem?
Tak, natomiast ryczałt nie jest najlepszym rozwiązaniem, choć daje największą kontrolę wydatków. Często jednak – z powodu ograniczonego budżetu miesięcznego – nie pozwala wykorzystać nadarzającej się okazji. Spróbuję Cię przekonać do innego rozwiązania, tj. ruchomego budżetu lub widełek, ale – co oczywiste – ostateczna decyzja w tej sprawie należy do Ciebie.
Jak się rozliczamy?
Rozliczamy się co miesiąc, z dołu.
Faktura wystawiana jest 1. dnia miesiąca z 7-dniowym terminem płatności.
Czy mogę zlecić Ci jednorazowe działanie bez podpisywania umowy o współpracy?
Oczywiście, obsługa może mieć charakter jednorazowego zlecenia.
Jaki jest minimalny miesięczny budżet, od którego możemy rozpocząć współpracę?
Minimalny budżet to 1000 zł netto miesięcznie (bez kosztów zewnętrznych, tj. zakupu mediów, licencji i tym podobnych).
Zobacz przykłady obsługi marketingowej marek i firm
Więcej przykładów znajdziesz w portfolio
Możesz na mnie liczyć
Napisz lub zadzwoń do mnie - porozmawiamy o tym, co mogę dla Ciebie zrobić
Telefon
732 930 371
Wycena zlecenia
Jeśli temat jest super-pilny, zadzwoń do mnie — 732 930 371