brait-new-black

Brait. Edukacja dla przyszłości

Fabularyzowane półkolonie dla dzieci 7-12 lat z Kalisza.

Zadania i wyzwania

Strategia marki, strategia promocji, naming produktów, projekty mat. graficznych, SIW, podręcznik procedur i know-how, branding marek produktowych, kampanie marketingowe, promocja sprzedaży.

01

XXX
XXX

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer auctor vitae risus vitae dignissim.

02

YYY
YYY

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer auctor vitae risus vitae dignissim.

03

ZZZ
ZZZ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer auctor vitae risus vitae dignissim.

dn-siw2-k
piotr-litwicki

Co na to klient?

Quisque vitae metus ut leo efficitur convallis eget malesuada tellus. Nulla porta maximus pellentesque. Mauris ut cursus magna, ac interdum mi. Curabitur facilisis tortor at tristique tristique. Nulla consectetur nunc non efficitur condimentum. Pellentesque sed dui in turpis pulvinar vulputate. Duis lacus mi, gravida vitae nisi nec, fringilla convallis justo.

Piotr Litwicki  //  Właściciel marki Brait

Pełny zakres działań dla marki Brait:

Maecenas eu fermentum mauris, in fringilla mauris. Mauris odio massa, euismod non ex non, ultrices bibendum sem. Sed placerat nunc id tellus imperdiet faucibus. Cras non iaculis lacus. Phasellus ante odio, pharetra sed venenatis ac, elementum sed quam. Quisque faucibus finibus felis, vel aliquet turpis scelerisque vitae. Duis quis tellus erat. In non ipsum quis nibh scelerisque mattis nec eget tellus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent accumsan turpis a sem varius imperdiet. Nullam ut rhoncus augue. Suspendisse nec nunc sed ligula pellentesque tincidunt.