Pomogliśmy Dobremu Zarządcy zaistnieć na jeleniogórskim rynku zarządzania nieruchomościami, opracowując zarys strategii, pozycjonowanie marki, jej wizualny wyraz oraz prowadząc skuteczne działania marketingowe i reklamowe

Zadania i wyzwania

Analiza rynku i konkurencji, opracowanie skróconej strategii, pozycjonowania marki oraz brand booka,
prowadzenie działań marketingowych i reklamowych off-line i on-line

01

Zrozumieć rynek
i potrzeby klientów

By wybrać rokujące segmenty grup odbiorców oraz opracować zarys strategii

02

Opracować powalającą osobowość
marki i jej wizualny wyraz

Wyraźnie odróżniając się od nijakich
i nudnych marek lokalnych  

03

Pokazać się klientom, złożyć
obietnicę, zbudować zaufanie

Ukazując jakościową różnicę względem rywali oraz kluczową dla klientów wartość dodaną

Dodatkowymi wyzwaniami był bardzo skromny budżet, trudność w przekonaniu ludzi, że zmiana zarządcy nie jest tak trudna, jak myślą
oraz skuteczne pozyskiwanie klientów z reklam wyświetlanych w ekosystemie Google'a i Facebooka

dz-14-10-2020-js-7b

Pozycjonowanie marki Dobry Zarządca

Analiza konkurencji i lokalnego rynku obnażyła prawdę.

Pokazała problemy rynku oraz niezaspokojone potrzeby klientów. To na jej podstawie zarekomendowaliśmy klientowi wzorcowy segment odbiorców (małe wspólnoty mieszkaniowe), jak również zestaw oferowanych korzyści oraz pozycjonowanie marki.

dz-14-10-2020-js-5
14-10-2020-dz-3

Gdy inni zawodzą,
my dajemy radę.

Opracowaliśmy zestaw korzyści, który trafiał w serca, ale nie rujnował portfeli klientów.
Po pierwsze: szybko reagujemy na zgłaszane przez wspólnotę problemy oraz na bieżąco usuwamy usterki i awarie; po drugie: czytelnie przedstawiamy koszty oraz rzetelnie rozliczamy się z zaliczek; po trzecie: gwarantujemy darmową podstawową pomoc prawną bez kosztów pośrednictwa.

Ikony podkreślające korzyści dla klientów.

Wypracowaliśmy piękne ikony korespondujące z logo marki. Zawarliśmy w nich kluczowe korzyści, obietnice, zobowiązanie i gwarancje. Są nimi: tarcza Supermanki symbolizująca ochronę, serce uosabiające pomocność i sympatyczność, parafka reprezentująca skuteczność w działaniu oraz dokument oznaczający wywiązywanie się ze złożonych obietnic.

dz-14-10-2020-js-3

Na fundamencie pozycjonowania oraz wypracowanych korzyści archetypem marki uczyniliśmy Opiekuna oraz Władcę. Postawiliśmy na żywą dla wyobraźni osobowość marki, którym stał się... Superman. 
Zbudowaliśmy dzięki temu silne skojarzenia wokół gotowości do niesienia skutecznej i niezawodnej pomocy.

Brand hero marki - Supermanka.

Alter ego właścicielki marki Dobry Zarządca. 
Postać Supermanki przywoływana jest w kluczowych kanałach komunikacji oferty albo dosłownie (w postaci zdjęcia w pelerynce), albo symbolicznie w zestawieniach kolorystycznych żółtego i czerwonego z symbolem ochronnej tarczy oraz towarzyszącym hasłem: Jesteśmy zawsze gotowi.

14-10-2020-dz-7
6-10-2020

Kolory, które podkreślają dynamizm i osadzają osobowość marki.

Podstawowe kolory marki - czerwony i żółty - nawiązują do osobowości, jak również są symbolicznym wyrazem zasad działania marki - ciepła, optymizmu, dynamizmu, aktywności i zaangażowanego działania.

14-10-2020-dz-8
14-10-2020-dz-tshirt

Tak jak jesteśmy niezawodni, tak też jesteśmy konkretni.

Wypracowaliśmy zestaw procedur, który ułatwia zarządzanie, buduje pozytywne doświadczenia z klientem oraz pozyskuje go do współpracy. Opracowana mapa podróży klienta pozwoliła zauważyć kluczowe i krytyczne momenty interakcji.

dz-14-10-2020-js-8
dz-14-10-2020-js-6

Nie bądźmy już tacy skromni, to była dobra robota!

Opracowaliśmy mini-strategię, wypozycjonowaliśmy markę, zadbaliśmy o czytelne i dopracowane projekty graficzne, pomogliśmy w wypracowaniu procedur obsługi. Wszystko po to, by całościowo zatroszczyć się doświadczeniem klienta, zdobyć jego serce i przytulić tak mocno, by nie chciał odejść. I nie odchodzi.

ddd

Jakie były efekty naszych działań?

W ciągu dwóch lat od wdrożenia programu brandingu oraz wprowadzenia skutecznych działań marketingowych i reklamowych
marka pozyskała blisko 80 nowych klientów.

Marka jest rozpoznawalna lokalnie, obsługuje większość zapytań reklamowych z sieci wyszukiwania na kluczowe dla niej frazy, np. zarządzanie nieruchomościami Jelenia Góra, co przekłada się na zapytania ofertowe i podpisywane umowy.

Opracowane wyróżniki marki - między innymi: łatwe, nie angażujące członków oraz bezpieczne przejęcie zarządzania, podstawowa obsługa prawna bez kosztów pośrednictwa, jasne i czytelne rozliczenia kosztów czy możliwość organizacji zebrań na terenie zarządzanej nieruchomości - zdecydowały o sukcesie marki.

Co na to klient?

Współpraca przebiegała wzorowo – wszelkie moje uwagi były uwzględniane, a ostateczny efekt znacznie przerósł moje oczekiwania.

Zaprojektowana przez Krzysztofa strategia sprawdza się w praktyce, a logo, wizytówki i ulotki tworzą spójny wizerunek mojej firmy. Krzysztof jest profesjonalistą z wielką wiedzą i szerokim spojrzeniem na wykonywane projekty.

Zdecydowanie polecam Krzysztofa firmom, które potrzebują wykreować swoją markę.

Małgorzata Skupień Właścicielka firmy Dobry Zarządca

Pełny zakres działań
dla Dobrego Zarządcy

Badania: analiza danych wtórnych, w tym analiza dyskursu na forach i grupach dyskusyjnych (problemy i przeszkody, pragnienia i potrzeby odbiorców), analiza pozycjonowania konkurencji, analiza obsługi klienta konkurencji.
Strategia marki, której elementami była między innymi: analiza potrzeb i motywacji odbiorców, propozycja wartości marki, pozycjonowanie marki, obietnica marki, pierwszorzędne skojarzenia z marką, osobowość marki.
System identyfikacji wizualnej.
Projekty druków: papieru firmowego, wizytówki, ulotki, plakatu, informacji wizualnej i oznaczeń wewnętrznych (tablic informacyjnych i adresowych), koszulek, przypinek.
Projekty nośników elektronicznych: strony internetowej marki (wraz z tekstami), szablonu dokumentu/ papieru firmowego (checklisty/ ankiety/ informacje dla wspólnot mieszkaniowych), banerów reklamowych.
Reklama: kampanie regularne oraz specjalne w Google Ads oraz Facebook Ads.
Inne działania: sesja fotograficzna (portrety), konsulting marki i marketingu.

Zobacz inne case study

Lub wróć do listy projektów

20-10-2020-brait-1b

Brait

Centrum edukacyjne

09-10-2020-cover

Wszystkie projekty

Wróć do listy projektów

dobranasza-22-08-2020-2

Dobra Nasza

Restauracja z kuchnią polską