Pomogliśmy Filce uporządkować jej pomysły strategiczne, spinając je w spójną strategię marki i komunikacji marki, pogłębiając zrozumienie segmentów grup odbiorców oraz jeszcze bardziej dopasowując propozycję wartości i komunikowane korzyści

Kim był klient? 

Kiedy?

// Luty-marzec 2022 rok

Ile to trwało?

// 2 tygodnie (strategie), 2 dni (warsztaty, szkolenia)

Co zrobiliśmy dla klienta?

// Strategię marki obejmującą m.in.: segmenty grup docelowych (w tym odbiorców biznesowych), wartości marki, kluczowe skojarzenia z marką, pozycjonowanie oraz osobowość i archetypy marki, jak również analizę trendów (w kategorii ubranek dla dzieci)
// Strategię komunikacji marki obejmującą m.in. kanały komunikacji i promocji sprzedaży, tematy i formaty komunikacji, styl języka marki oraz story marki
// Warsztaty i szkolenia powdrożeniowe (budowanie społeczności, content marketing)

04052022-1110

Designerskie ubranka dla niemowląt i dzieci do 2. roku życia

Naszym pierwszym zadaniem było pogłębienie problemów i przeszkód oraz pragnień i potrzeb grup odbiorców — rodziców spodziewających się dziecka, świeżo upieczonych rodziców, rodziców dziecka 1- i/ lub 2-roczego oraz bliskiej i dalszej rodziny i przyjaciół (zamawiającej/ zamawiających okazjonalne zestawy prezentowe).

04052022-1949-filka
10052022-0924

Okiełznać, uporządkować i spiąć

Strategia okiełznała rozporoszone pomysły, uporządkowała komunikowany wizerunek oraz spięła propozycję wartości marki (opartą do tej pory o serię niespriorytetyzowanych korzyści).
Określiliśmy pierwszorzędne skojarzenia, które oparliśmy na wiedzy o kliencie - jego problemach i przeszkodach oraz pragnieniach i potrzebach.

Ustaliliśmy tzw. kluczowe czynniki konkurencji

Kluczowe czynniki, z uwagi na które klientka wybiera produkt, to: design i funkcjonalność, jakość oraz łatwość komponowania zestawów ubranek.
To te właśnie cechy, atrybuty i korzyści fundują propozycję wartości marki, w oparciu o które buduje ona swoje kolekcje ubranek oraz... pozyskuje serca i portfele klientów.

6
10052022-0917
05052022-1554

Archetypami marki uczyniliśmy Matkę Naturę i Opiekuna;
istotnymi wartościami: rodzinność, ręczną robotę i naturalne piękno, które cieszą oko rodziców.

10052022-0925

Osobowość i archetypy marki

Osobowość podkreśla propozycja wartości i korzyści marki — niepowtarzalne wzory, produkcja w manufakturowej szwalni, z materiałów od polskich wytwórców.

Korzyści niższego poziomu — funkcjonalność i uniwersalność — marka dowozi poprzez łatwość komponowania zestawów (wszystkie bowiem świetnie do siebie pasują), neutralność płciową (unisex) oraz łatwość ściągania i zakładania ubranek (dzięki krytym zamkom, ściągaczom oraz wygodnym dla rodzica i dziecka zatrzaskom).

DNA marki w powiązaniu z trendami oraz postawami rodziców

Marka naturalnie wpisuje się również w trendy i postawy oraz aktywnie wspiera idee
świadomej konsumpcji, slow life i slow fashion (produkty lokalne sprawdzonych producentów, o wysokiej jakości, trwałości, nieszkodzące środowisku, nieuciążliwe w produkcji i utylizacji), jak również: minimalizmu, szafy kapsułowej, produkcji niskoseryjnej oraz mody unisex.

04052022-1947-filka

Co do naszej pracy powiedział klient?

Krzysztof opracował dla nas strategię marki i komunikacji marki oraz przeprowadził serię warsztatów i konsultacji dotyczących budowania marki, jak również działań content marketingowych.

Dużo ciekawych materiałów, merytoryki, a przede wszystkim duże zaangażowanie ze strony Krzysztofa.

Oboje jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.

Łukasz Matyja i Justyna Matyja — właściciele marki Filka

Zobacz inne case study

Lub wróć do listy projektów

dobranasza-22-08-2020-2

Dobra Nasza

Restauracja z kuchnią polską

16-10-2020-2b

Kasper Lemiesz

Edukator, coach, trener, aktywista

dz-14-10-2020-js-6

Dobry Zarządca

Zarządca nieruchomości