XXX

XXX

✔ Podręcznik operacyjny (nazywany czasem podręcznikiem know-kow) opracowany w oparciu o już stosowane przez Ciebie procedury
oraz dodatkowe wypracowane w czasie warsztatów

✔ Skrócona strategia marki dla franczyzobiorców, zawierająca informacje na temat grup docelowych, rynku
oraz tożsamości marki w formie tzw. brand booka – zob. przykład

✔ Strategia komunikacji marki w kluczowych punktach styku

✔ Skrócona strategia marketingowa wraz z planem sprzedaży i promocji

✔ Model biznesowy, uzupełniony o dodatkowe rozwiązania wypracowane w czasie warsztatów, rozwijające ofertę produktów Twojej marki

✔ Księga systemu identyfikacji wizualnej/ SIW, zawierająca definicje elementów tożsamości graficznej marki, jak również projektów materiałów drukowanych, elektronicznych
i innych, np. wizytówek, ulotek, opakowań, strony internetowej i tym podobnych

Dodatkowe elementy, które uznamy za kluczowe na podstawie przeprowadzonego audytu i warsztatów projektowych

Strategia pozwala odpowiedzieć na pytanie, jak tworzyć dla klienta wyróżniającą wartość, aby chciał on zapoznać się z tym, co marka ma do zaoferowania, aby ją poznał, polubił, zaufał jej, a na końcu – wybrał ją, czyli kupił nasz produkt lub zamówił naszą usługę.

Dobra strategia tym różni się od słabego biznes-planu, że dokładnie wskazuje, w jaki sposób osiągnąć zakładane cele, tymczasem biznes plan często jedynie je wymienia.

Dobra strategia wskazuje spójny zestaw działań, które pozwalają mierzyć się z wyzwaniami, przed którymi firma stoi lub za chwilę stanie.
Strategia opisuje sposób, w jaki firma może się rozwijać.
Diagnoza sytuacji wyjściowej – analiza grup odbiorców, rynku, konkurencji i trendów – pozwala skoncentrować zasoby na kluczowych działaniach.

O to właśnie chodzi w strategii – o mądre, przemyślane, skoncentrowane, kierunkowe, działania, które będą dla firmy trampoliną – pozwolą jej zwiększyć udział w rynku, budować wartość marki, generować przychody, łatwiej dotrzeć do dobrze płacących klientów i… wiele więcej.