Z JAKICH TEMATÓW
SZKOLĘ i PROWADZĘ WARSZTATY?

17102022-1441

Warsztaty budowania marki firmy

 

Przykładowe zagadnienia: 

Audyt marki, analiza konkurencji, rynku, trendów i tendencji

Segmenty grup docelowych marki

Korzyści, bolączki, zadania, potrzeby i oczekiwania grupy celu

Osobowość, obietnica, korzyści, propozycja wartości marki

Wyróżnik marki i jej pozycjonowanie

Kanały komunikacji i punkty styku offline i online

canva-dla-nie-grafikow

Canva dla marketerów

 

Przykładowe zagadnienia: 

Wprowadzenie do projektowania graficznego i projektowania informacji 

Praca z tekstem 

Praca z obrazem 

Animacja i wideo

Przygotowanie pliku do eksportu/ druku

Dodatkowe narzędzia uzupełniające funkcje Canvy

strategia-marki-osobistej

Warsztaty marki osobistej

 

Przykładowe zagadnienia: 

Zasoby i kompetencje - audyt potencjału

Grupy odbiorców - ich problemy i potrzeby

Propozycja wartości, korzyści i obietnica marki

Wyróżnik marki, jej osobowość i archetypy

Dowody uwiarygadniające markę

Skuteczna komunikacja marki w mediach

social-selling

Social selling na LinkedIn

 

Przykładowe zagadnienia: 

Buyer persona, kluczowi decydenci, komitet zakupowy

Sposoby na budowanie marki eksperckiej i wiarygodności

Sposoby docierania do prospektów i generowania leadów

Kluczowe funkcje platformy w pracy marketera i handlowca

Tworzenie treści i ich dystrybucja – mądry content marketing

Przydatne narzędzia, wtyczki, aplikacje

17102022-1456

Efektywny model biznesowy Twojej firmy

 

Przykładowe zagadnienia: 

Profil persony - zadania klientów, bolączki o oczekiwane korzyści

Analiza konkurencji, benchmark w kategorii i poza nią

Projektowanie kluczowej przewagi konkurencyjnej

Projektowanie lub aktualizacja propozycji wartości marki

Projektowanie innowacji i/ lub ulepszanie istniejących rozwiązań

Testowanie pomysłów biznesowych przy niskim budżecie

16102022-1650

Warsztaty innowacji i trendów

 

Przykładowe zagadnienia: 

Analiza trendów kluczowych dla kategorii, w której działa marka

Analiza modelu biznesowego marki z użyciem matryc TTOI

Benchmarking w kategorii i poza nią 

Analiza szans i zagrożeń oraz budowanie scenariuszy reakcji na nie

Aktywne tworzenie rozwiązań z wykorzystaniem technik kreatywnych

Projektowanie odpowiedzi na wyzwania rynku w duchu design thinking

employer-branding-marka-pracodawcy

Silna marka pracodawcy

 

Przykładowe zagadnienia: 

Projektowanie propozycji wartości marki pracodawcy/ EVP

Pozycjonowanie marki pracodawcy w oparciu o audyt i benchmark

Dobór kanałów i mediów komunikacji off-line i on-line

Ogłoszenie rekrutacyjne, kampanie rekrutacyjne, prog. ambasadorskie

Onboarding, candidate experience, employee advocacy

Narzędzia wspierające EB – storytelling, grywalizacja, insight

Pobierz ofertę moich 
szkoleń i warsztatów
w PDF

Jak PROWADZĘ warsztaty i szkolenia?
Jak PRACUJĘ?

Z entuzjazmem, zaangażowaniem i energią - inaczej nie potrafię

Warsztatowo i bardzo praktycznie - teorię zawsze okraszam przykładami, historiami, anegdotami

Na celach zamawiającego - nie ma dwóch takich samych szkoleń i warsztatów, dlatego program szkolenia traktuj jako punkt wyjścia, a nie... dojścia

Z dbałością o konkrety i szczegóły oraz z odwołaniem do branży i sytuacji uczestników

W świetnej i luźnej atmosferze - bez stresu i presji, przecież nikt tego nie lubi

Na praktycznych przykładach bliskim uczestnikom

Łatwym, prostym językiem dopasowanym do wiedzy grupy

W oparciu o zweryfikowane dane i metodę naukową, a nie przeczucie, intuicję, czy podejrzenia lub pojedynczy przypadek w myśl zasady: u mnie się sprawdza/ u mnie działa

OPINIE o prowadzonych szkoleniach i warsztatach

Pan Krzysztof Rynkiewicz od 2015 roku prowadzi w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zajęcia dydaktyczne na kierunkach komunikacja wizerunkowa oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna [na studiach dziennych i zaocznych].

Zajęcia prowadzone przez Pana Krzysztofa są bardzo wysoko cenione przez studentów.

Ponadto Pan Krzysztof dał się poznać jako bardzo solidy współpracownik, który bez zarzutu wypełniał zawsze wszystkie obowiązki.

Krzysztof Rynkiewicz prowadził zajęcia [ze strategii marki, strategii marketingowej oraz modelu biznesowego] w 1, 2, 3, 4 i 5 edycji studiów podyplomowych Zarządzanie projektami e-commerce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Zajęcia prowadzone przez Krzysztofa zostały wysoko ocenione przez studentów w ankietach ewaluacyjnych.

Studenci w komentarzach akcentowali jego zaangażowanie, gotować do udzielania wsparcia, dostępność, dużą liczbę praktycznych ćwiczeń, warsztatowy charakter zajęć oraz starannie przygotowane materiały szkoleniowe.

Krzysztof nigdy nie zawiódł mnie w kwestii terminowości, jak również szybko odpowiadał na moje maile lub prośbę o kontakt telefoniczny, co dla mnie – jako kierownika studium i opiekuna merytorycznego kierunku – jest szczególnie ważne.

annamarciszewska

Anna Marciszewska

Kierownik studiów podyplomowych Zarządzanie projektami e-commerce na UE

Krzysztof Rynkiewicz w 2018 roku prowadził zlecone przez Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości szkolenia w ramach projektu Własna firma szansą dla kobiet, obejmujące zajęcia z wprowadzenia do przedsiębiorczości oraz tworzenia biznes planu dla trzech grup kursowych, trwające łącznie 84 godz.

Uzupełnieniem szkoleń były indywidualne (trwające do 2 godzin) konsultacje biznes planu projektowanej firmy, z którego uczestniczki projektu – łącznie 45 pań – mogły fakultatywnie korzystać.

Zajęcia prowadzone przez Krzysztofa zostały wysoko ocenione przez uczestniczki projektu. W komentarzach panie szczególnie zwracały uwagę na przystępność języka, dopasowanie do specyfiki planowanej przez siebie działalności oraz skupienie na problemach szczególnie ważnych z punktu widzenia małej firmy.

Podkreślały również otwartość prowadzącego, przyjazną atmosferę zajęć, praktyczny wymiar szkolenia oraz jakość materiałów szkoleniowych (ćwiczeń, szablonów i kart pracy), które ułatwiły im przyswojenie wiedzy oraz uzupełnienie wniosku.

malgorzatadomiter

Małgorzata Domiter

Prezes zarządu
Stowarzyszenia Rozwoju Przedsiębiorczości

Krzysztof jest osobą bardzo profesjonalnie podchodzącą do tematu. Dużym zaskoczeniem była dla mnie propozycja spotkania twarzą w twarz jeszcze przed warsztatami, aby porozmawiać o szczegółach i efektach sesji.

Sesję projektową Design thinking Krzysztof tworzył od zera, bazując na ustalonym na spotkaniu celu projektowym, opracowanej personie oraz przeprowadzonym ze mną wywiadzie, tak aby była ona jak najlepiej dopasowana do potrzeb naszej organizacji.

Prawie 2 godziny spotkania przerodziły się następnie w pełne emocji, efektywności i profesjonalizmu warsztaty. Moi podopieczni byli bardzo zadowoleni i zainteresowani – […] aktywnie pracowali, żeby wynieść z niego jak najwięcej. 

Bardzo polecam współprace z Krzysztofem.

damiansochacki

Damian Sochacki

Członek zarządu
Niezależnego Zrzeszenia Studentów

Pan Krzysztof Rynkiewicz przeprowadził dla firmy ARCDEKO dwa cykle szkoleń połączonych z warsztatami dot. budowania marki osobistej projektanta wnętrz. W obu spotkaniach uczestniczyło 50 słuchaczy.

Podczas szkolenia projektanci mieli m.in. możliwość poznania swojego archetypu, grupy docelowej, dowiedzenia się, czym jest tożsamość i strategia marki.

Uczestnicy szkolenia byli pod dużym wrażeniem przedstawionych studium przypadku, co jak sami mówili, dodało im motywację do dalszych i szerszych działań.

Rekomenduję firmę Ever oraz p. Krzysztofa Rynkiewicza jako znakomitego prelegenta, który bardzo dobrze rozeznał się w branży i w sposób niebanalny przekazał swoją wiedzę.

maciejarciszewski

Maciej Arciszewski

Właściciel marek ARCDEKO
oraz Tapetujemy.pl

W czasie warsztatów z Krzysztofem opracowaliśmy między innymi insight grup docelowych, zrobiliśmy analizę konkurencji, aby na bazie tej wiedzy wypracować propozycję wartości - wyróżniki marki, obietnice i korzyści oferowane klientom.

Przekazana przez Krzysztofa wiedza i doświadczenie dały mi duże możliwości rozwoju.

Zaoferował mi coś więcej niż oczekiwałem - pomoc również po zakończeniu współpracy.

pawelkubacki

Paweł Kubacki

Właściciel marki
Autofitness

Zamów pełny PROGRAM wybranych warsztatów lub szkoleń

Jeśli temat jest super-pilny, zadzwoń do mnie — 732 930 371

// Dane kontaktowe

// Dane kontaktowe

// Wybierz interesujące Cię szkolenie lub warsztaty